در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه مهر حوزه هنری

عبدالرضا اکبری «زنِ نیکِ ایالتِ سِچُوان» را به صحنه می‌برد

نمایش «زنِ نیکِ ایالتِ سِچُوان» کاری از عبدالرضا اکبری با موضوعی خانوادگی و سبک کمدی و موزیکال از ۲۷ آذر اجراهای خود را در تماشاخانه مهر آغاز می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر عبدالرضا اکبری بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، بار دیگر نمایشی را در حوزه هنری روی صحنه خواهد برد. اکبری که پیش‌ازاین نیز نمایش «درخونگاه» را سال گذشته در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه برده بود، این‌بار با یک نمایش از برتولت برشت میزبان علاقه‌مندان نمایش‌های خود می‌شود.
«زنِ نیکِ ایالتِ سِچُوان» نمایشی خانوادگی به سبک کمدی، اجتماعی و موزیکال است. این نمایش روایت یک زن گلفروش در محله‌ای فقیر نشین از ایالتِ سِچُوان است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «چند تن از مقامات ایالت سچوان به یک محله فقیرنشین می‌روند و در مواجهه با آدم‌ها درمی‌یابند که مهر و محبت و نیکی از میان آن‌ها پر کشیده است. تنها کسی که به آن‌ها کمک می‌کند زن گلفروش محله است. آن‌ها در ازای این کار اندکی پول به او می‌دهند تا مغازه راه‌اندازی کند و به نیکی‌هایش ادامه دهد اما سیل آواره‌های دور و نزدیک او را به عرصه ورشکستگی می‌کشاند.»
نمایش «زنِ نیکِ ایالتِ سِچُوان» با تعدد بازیگران خود می‌تواند جذابیت زیادی را برای مخاطبان خود ایجاد و روند اجرای آن را با آهنگی متناسب همراه کند. در این نمایش محمود راسخفر، پندار اکبری، فریبا دستوار، امیرحسین انصافی، میلاد رمضانی، رامین مسیبی، شکوفه حیدریان، عرفان اکبری، فاطمه نوری، نازنین تبریزی، مینا خدابخشی، اهورا پوراسکندریان، صدرا معمر، مبین دودانگی، میلاد صفوی، سجاد قربانی، امیرحسین مصدق و حسام رنجبر به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند. همچنین ترمه منصوری، ترلان منصوری و آروین عباسی هنرمندان خردسال این نمایش هستند.
نمایش «زنِ نیکِ ایالتِ سِچُوان» کاری از عبدالرضا اکبری ۲۷ آذر الی ۲۰ دی هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران