در حال بارگذاری ...
اردیبهشت 97در ایالت آلبرتا کانادا؛

جعفر مهیاری دو نمایش «صندلی‌ها» و «تونل» به صحنه می برد

جعفر مهیاری «صندلی‌ها» و «تونل» را در تئاتر سیسپیس کینگ ریوآرد کانادا روی صحنه می برد.

به گزارش ایران تئاتر جعفر مهیاری قصد دارد تمرینات دو نمایش "صندلی‌ها" و "تونل" را با همکاری مشترک  آموزشگاه و کمپانی تئاتر زندگی و کمپانی تئاتر سان ارگوس از 19 فروردین 98 (8 آپریل 2019 ) در شهر کلگری در ایالت آلبرتا کانادا در تئاتر انکانتر(Theater Encounter) آغاز کند و در تاریخ‌های 4 و 5 اردیبهشت 97 ( 24 و 25 آپریل) به مدت 2 شب در تئاتر سیسپیس کینگ ریوآرد (Cspace king reward) روی صحنه ببرد.

نویسنده و کارگردان نمایش "صندلی‌ها" جعفر مهیاری است و رابرت گرین‌وود بازیگردان و مشاور هنری این اثر نمایشی است. محمد رحمانی، اعظم شکوفه‌پور و هشت بازیگر کانادایی که اکنون در مرحله انتخاب هستند، بازیگران این نمایش هستند. طراح حرکت نمایش "صندلی‌ها" دانا لوبک، مشاور کارگردان سعید ابک، دستیار کارگردان فرشاد ندایی، مدیر تولید رضا میکائیل‌زاده، مسئول هماهنگی و اجرایی معصومه آرواز، طراح صحنه و لباس نگار سادات رحیمی و نوازنده سه تار آن امین شیخی است..

همچنین نمایش "تونل" به نویسندگی جعفر مهیاری، کارگردانی رابرت گرین‌وود با بازیگری پرنیان گودرزی، نادر کیانی، حسن رسولی،مرتضی صوت‌بخش، آتنا گلخنی، میثاق باقری تربه‌بر، سیدسعید میرعیسی‌خانی و 2 بازیگر کانادایی که اکنون در مرحله انتخاب است، روی صحنه خواهد آمد..

مدیر تولید نمایش "تونل" رضا میکاییل زاده، مسئول هماهنگی و اجرایی معصومه آرواز، طراحی صحنه و لباس نگارسادات رحیمی، نوازنده تنبک محمد رحمانی و نوازنده سنتور این نمایش جعفر مهیاری است.                      

جعفر مهیاری پیش از این نمایش "چهارپایه‌‌ها" را به تهیه‌کنندگی کمپانی کمرآ دریا در تاریخ‌ 17 تا 19 مهرماه 97 (نهم، دهم و یازدهم اکتبر 2018 ) در شهر بولونیا ایتالیا روی صحنه داشته است. او همچنین نمایش‌های مختلفی را در آلمان، فرانسه کارگردانی و اجرا کرده است که  نمایش "فراتر از کلمات" علاوه بر تور اجراهایی که در شهرهای مختلف فرانسه داشته در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است.




نظرات کاربران