در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری:

فریادها برای چند اثر بلند می شود اما تعداد فراوان آثار دیده نمی شود

ممکن است از بین آثار فراوان هنری که اجرا می شود، تعداد بسیار کمی از نظر نظارتی جای بحث داشته باشد اما صدای آن بلند است و آن را برای حمله به خانواده محترم هنر و هنرمند به کار می برند.

به گزارش ایران تئاتر سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مدیران و مشاوران معاونت با تاکید بر صیانت و  حمایت از فضای هنر  گفت: با توجه به شرایط کشور و میزان اعتبار و بودجه که پاسخگوی ضرورت ها و نیازهای جامعه هنری نیست، معاونت امور هنری تلاش می کند از فضای هنر صیانت کند، الگوسازی کند، به اقتصاد هنر توجه کند و از سوی دیگر مورد نقدهایی نیز قرار بگیرد.
حسینی ادامه داد: تعداد برنامه های هنری در حوزه های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی بسیار گسترش و افزایش یافته است، در مواردی که ممکن است  تئاتر یا نمایشگاهی اندکی مورد انتقاد باشد، فریادها بلند می شود اما آن حجم از فعالیت ها و برنامه ها دیده نمی شود. بسیاری از مسایلی که درباره اجراهای موسیقی و تئاتر مطرح می شود به حواشی اجراها برمی گردد و مربوط به ساحت موسیقی و وظایف دفتر موسیقی نیست اما باز هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می دهند.
همایون امیرزاده؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که میهمان جلسه معاونت امور هنری بود، در این جلسه مطالبی را درباره سیاست ها و برنامه های مرکز روابط عمومی درباره اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان بیان کرد.
همچنین در این جسله مدیران و مشاوران معاونت امور هنری نظرات خود را درباره برنامه های معاونت امور هنری از جمله جشنواره های هنری فجر بیان کردند.




نظرات کاربران