در حال بارگذاری ...

گیشه تئاتر به گروهها اختصاص داده شد

برای اولین بار در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ۳۰ درصد از فروش گیشه این جشنواره به عنوان کمک هزینه به گروه ها پرداخت می شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر ،"مهدی دولت آبادی فراهانی "معاون اداری ،مالی هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در گفت وگو با ستاد خبری هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر، ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد: این تصمیم به منظور حضور حرفه ای گروه های دانشجویی و افزایش تولید آثار نمایشی ، توسط شورای معاونان جشنواره و شورای فنی اتخاذشده است.
وی درادامه افزود: بهای بلیت آثار این جشنواره مناسب با مخاطبان آن در نظر گرفته شده است و دانشجویان سراسر کشور می توانند برای دیدن این آثار از تخفیف 70 در صد بهره مند شوند.
لازم به ذکر است،پیش فروش بلیتهای نمایشهای هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز از 21 فروردین ماه آغاز می شود و علاقمندان می توانند از فردا یکشنبه 21 فروردین ماه جهت تهیه بلیت اجراهای این جشنواره به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان انقلاب، چها راه ولی عصر ، روبروی مجموعه تئاتر شهر ، کوچه شهید بالاور، بن بست سمت چپ،پلاک 8، طبق زیر همکف مراجعه نمایند.