در حال بارگذاری ...
در اسفند ماه ٩٧

سومین جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» در ممسنی برگزار می شود

ر ئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی، هدف از برگزاری این جشنواره را ارتباط، تبادل و انتقال تجربیات هنرمندان دانست سومین جشنواره تئاتر از سرخ تا سبز شهرستان ممسنی در اسفند ماه ٩٧ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران  تئاتر از فارس؛ سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی گفت: سومین جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» یادواره شهدای هنرمند ممسنی به میزبانی این شهرستان در اسفند ٩٧ برگزار خواهد شد.

سید ابراهیم حسینی ادامه داد: شهرستان ممسنی دارای استعداد و ظرفیت های خوبی در حوزه هنر نمایش است و نیاز هست که هر ساله جشنواره تئاتر برگزار گردد.

حسینی افزود: به دلایل مختلفی در این چند سال اخیر نتوانستیم جشنواره را برگزار کنیم ولی امسال به یاری خدا و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بار دیگر این جشنواره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی، هدف از برگزاری این جشنواره را ارتباط، تبادل و انتقال تجربیات هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر «از سرخ تا سبز» زمینه ای را فراهم خواهد کرد تا هنرمندان بتوانند داشته های خود را  به یکدیگر انتقال دهند، از تجربیات هم استفاده کنند و زمینه خلاقیت و انگیزه را در بین هنرمندان افزایش یابد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نورآباد ممسنی اضافه کرد: هنر تئاتر، هنری تلفیقی از چند هنر است و  به همین خاطر محبوبیت خاصی در جامعه دارد و انتقال فرهنگ با این ابزار هنری، اثری ماندگار خواهد داشت.

وی خاطر نشان ساخت: این جشنواره سومین جشنواره ای است که با همت و هکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، هنرمندان و انجمن نمایش شهرستان ممسنی برگزار میگردد و امید داریم با کیفیت بسیار خوب و در خور هنرمندان شهید شهرستان، که این جشنواره مزین به نام آنها است، برگزار گردد.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نظرات کاربران