در حال بارگذاری ...
برنامه‌های روز دوم جشنواره تئاتر اکبر رادی

آغاز بخش‌های رقابتی نمایشنامه خوانی، مونولوگ و مقالات رادی شناسی

شروع اجراهای بخش رقابتی مسابقه نمایشنامه خوانی و مسابقه مونولوگ و آغاز بخش سمینار و مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از جمله برنامه‌های روز دوم جشنواره هستند.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی در بخش مسابقه مونولوگ و از ساعت 15 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، مونولوگ چهلمین امید؟ یا بیست و هشتمین زن؟ با نویسندگی طراحی و کارگردانی سید صائب میر با مدت زمان 40 دقیقه اجرا می شود. همچنین در بخش مسابقه نمایشنامه خوانی جشنواره نیز از ساعت 18 در تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر خوانش نمایشنامه از پشت شیشه ها به کارگردانی رضا تفکری با مدت زمان 55 دقیقه برگزار می شود.
بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره حضور علاقه مندان در برنامه نمایشنامه خوانی جشنواره رایگان بوده و متقاضیان می بایست به مراجعه به سایت تیوال نسبت به رزرو رایگان صندلی برای برنامه‌های نمایشنامه خوانی اقدام کنند. همچنین علاقه مندان استفاده از برنامه‌های بخش مونولوگ جشنواره نیز می بایست با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید بلیت اجراهای این بخش اقدام کنند. اضافه می شود: اهالی و دست اندرکاران محترم رسانه های گروهی با هماهنگی دبیرخانه و روابط عمومی جشنواره، میهمان ویژه این برنامه ها خواهند بود.
گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی می افزاید: سمینار و مسابقه مقالات رادی شناسی جشنواره نیز از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 16 دیماه به مدت 5 ساعت با ارائه دو مقاله برگزیده جشنواره و همچنین سخنرانی محمد چرمشیر بهروز محمودی بختیاری و رامتین شهبازی در محل تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.
نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از 14 تا 22 دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه آریا، مرکز هنر پژوهی نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران