در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه مهر حوزه هنری

«حسنی و جوجه دایناسور» صبح‌ها به صحنه می‌رود

تماشاخانه مهر با حضور نمایش «حسنی و جوجه دایناسور» پس از وقفه در اجرای نمایش کودک و نوجوان در حوزه هنری بار دیگر میزبان نمایشی با این موضوع و سبک اجرایی تئاتر می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «حسنی و جوجه دایناسور» اولین نمایشی است که پس از چند سال وقفه در اجرای نمایش ویژه کودک و نوجوان در حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت. به‌این‌ترتیب تماشاخانه مهر حوزه هنری بار دیگر شاهد حضور پرشور و پویای کودکان و نوجوانانی می‌شود که نسل‌های آینده مخاطبان و هنرمندان تئاتر را می‌سازند. این اثر با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهرداد نظری از 22 دی‌ماه شنبه تا چهارشنبه هر هفته هر روز صبح روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش مهرداد نظری، فرشید ناصری، علی یداللهی و زهرا اسدی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حسنی» و «عمو بیژ بیژ» هر روز برای بچه‎ها و بزرگتر‌ها نمایش اجرا می‌کنند ...«حسنی» قبل از اجرای نمایش دسته گلی به آب داده و تخم دایناسور را شکسته و می‌خواهد این خرابکاری را به «عمو بیژ بیژ» بگوید که به ناچار با «عمو بیژ بیژ» وارد ماجراهای بسیار جالب و خنده داری می‌شوند که بالاخره ...
«حسنی و جوجه دایناسور» متفاوت‌ترین نمایش کودک از نگاه تماشاگران است. این نمایش از 22 دی‌ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 10 صبح در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه روی صحنه خواهد رفت.
مجتبی موسوی مدیر برنامه، سارانا یزدانی دستیار کارگردان و مهرداد نظری تهیه کننده این نمایش هستند.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند برای هماهنگی و رزرو بلیت با شماره 84172413 تماس بگیرند.




نظرات کاربران