در حال بارگذاری ...

به زودی تمرینات نمایش”مرگ با ترنم عشق” را آغاز می‌کنم

به زودی تمرینات نمایش”مرگ با ترنم عشق” را که دارای درون‌مایه‌ای مذهبی است آغاز می‌کنم.چیستا یثربی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر افزود:« متن این نمایش را با نگاهی به واقعه عاشورا و حدود سه سال پیش نوشته‌ام و در تمام طول این مدت به دنبال گروه موسیقی بودم.»

به زودی تمرینات نمایش”مرگ با ترنم عشق” را که دارای درون‌مایه‌ای مذهبی است آغاز می‌کنم.
چیستا یثربی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر افزود:« متن این نمایش را با نگاهی به واقعه عاشورا و حدود سه سال پیش نوشته‌ام و در تمام طول این مدت به دنبال گروه موسیقی بودم.»
وی اضافه کرد:« صحبت‌های اولیه‌ای را با تالار وحدت انجام داده‌ام و احتمالاً از مهر ماه این نمایش را روی صحنه می‌برم. اما مطمئناً این نمایش را در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال نیز اجرا می‌کنم.»
یثربی با اشاره به اینکه این نمایش سومین تجربه او در زمینه نمایش‌های مذهبی پس از”سرخ سوزان” و”راحیل” است، تصریح کرد:« در این نمایش دیالوگ‌ نقش اساسی دارد ولی در پس زمینه دیالوگ‌ها آواز مدام تکرار می‌شود و در واقع نمایش بسیار متکی بر موسیقی است. احمد ذکریایی آهنگساز و مهدی عبدلی خوانندگی کار را به عهده دارند. همچنین دو بازیگر اصلی نمایش نیز مشخص شده‌اند. حضور لیلا موسوی و پویا امینی در این کار قطعی شده است.»
یثربی با اشاره به این که تا ده روز دیگر تمرین نمایش”یک شب دیگر هم بمان سیلویا” را آغاز خواهد کرد افزود:« این نمایش را تیر ماه در سالن سایه اجرا می‌کنم ولی در کار تغییر خاصی ایجاد نخواهد شد، تنها زمان نمایش کوتاه‌تر می‌شود.»
وی تصریح کرد:« به این ترتیب تمرینات دو نمایش را همزمان آغاز می‌کنم ولی امسال قصد ندارم متن‌هایم را به کارگردانان بدهم، تا شرایط تئاتر اندکی روشن‌تر شود.»