در حال بارگذاری ...

اجرایی جدید از نمایشنامه برنده پولیتزر دیوید ممت

گروهی از هنرپیشگان توانای تئاتر همچون آلان آلدا، جفری تامبو، جردن لیج، گوردن کلوپ خود را برای اجرایی جدید از نمایش”گلن گاری گلن رز” دیوید ممت” به کارگردانی جو مانتیو آماده می‌کنند.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که پس از چند اجرا در لندن و شیکاگو برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ و به کارگردانی گرگوری موشه در برادوی بر روی صحنه رفت در همان سال با استقبال شایانی مواجه شد و جایزه پولیتزر را برای دیوید ممت به ارمغان آورد بعدها از روی نمایش یاد شده در سال ۱۹۹۲ فیلمی با بازی آل پاچینو، جلک لمون، آلان آرکین، اد هریسن و کوین اسپیسی ساخته شد.

گروهی از هنرپیشگان توانای تئاتر همچون آلان آلدا، جفری تامبو، جردن لیج، گوردن کلوپ خود را برای اجرایی جدید از نمایش”گلن گاری گلن رز” دیوید ممت” به کارگردانی جو مانتیو آماده می‌کنند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که پس از چند اجرا در لندن و شیکاگو برای نخستین بار در سال 1984 و به کارگردانی گرگوری موشه در برادوی بر روی صحنه رفت در همان سال با استقبال شایانی مواجه شد و جایزه پولیتزر را برای دیوید ممت به ارمغان آورد بعدها از روی نمایش یاد شده در سال 1992 فیلمی با بازی آل پاچینو، جلک لمون، آلان آرکین، اد هریسن و کوین اسپیسی ساخته شد.
در حال حاضر از دیوید ممت نمایش”رومانس” در یکی از سالن‌های نمایش خارج از برادوی بر روی صحنه است. وی در کارنامه هنری خود نمایشنامه‌های معروفی همچون بوفالو آمریکایی، محله قدیمی، فساد جنسی در شیکاگو، ازدواج بوستون و.... را دارد.
گفتنی است نمایش”گلن گاری گلن رز” از اول ماه مه تا بیست‌وهشتم اوت در سالن نمایش رویال برادوی اجرا خواهد داشت.