در حال بارگذاری ...
برای حضور در بیست و دومین دوره جشنواره؛

آثار بخش «تجربه‌های اجرا» جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

اسامی آثار نمایشی راه‌یافته به جدول نهایی بخش «تجربه‌های اجرا» بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از تلاش و حضور تمامی گروه‌های دانشجویی حاضر در مرحله ارزیابی و انتخاب این بخش، با انتشار اطلاعیه‌ای از بازبینی نهایی ۱۵ اثر (۱۳ اثر حضوری و ۲ فیلم) ارائه‌شده در مدت چهار روز و راه‌یابی ۷ اثر به جدول نهایی این بخش خبر داد.  

در اطلاعیه دبیرخانه آمده است: گروه ارزیابی و انتخاب این مرحله متشکل از ندا شاهرخی، سامان خلیلیان و حسین توازنی زاده با اجماع کلی نسبت به آثار برتر و رویکرد پذیرش حداکثری آثار از سوی دبیرخانه جشنواره که امکان و فرصت بیشتری را در اختیار گروه‌ها برای به بار نشاندن ایده‌ها و تلاششان فراهم می‌آورد، نتایج این مرحله را به شرح زیر و بدون هرگونه اولویتی اعلام می‌دارند.

۱- نمایش «می‌کشد سیاه، عمق فریاد» به کارگردانی المیرا رضایی تلواژگانی (دانشگاه سوره)

۲-  نمایش «حضور ذهن» به کارگردانی باسط رضایی (دانشگاه هنر)

۳- نمایش «اثروارگی» به کارگردانی سجاد شفیعی فر (دانشگاه تهران)

۴- نمایش «باباجان سرطان تهران» به کارگردانی سید جعفر حجازی (دانشگاه هنر)

۵- نمایش «مونولاگ» به کارگردانی حمد حسین پورابلی (دانشگاه هنر)

۶- نمایش «فریاد طولانی» به کارگردانی مینا به کارثانی درابی (دانشگاه هنر)

۷- نمایش «اثر پروانه‌ای» به کارگردانی نیلوفر نقیب ساداتی (دانشگاه هنر)

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۹۸  به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)،  «پژوهش (جایزه فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیررقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب تازه‌ترین اطلاعات و اخبار جشنواره می‌توانند به سامانه اینترنتی www.iiutf.ir مراجعه کنند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران