در حال بارگذاری ...
از 10 بهمن در گالری ایرانشهر

لوران شتوان بدن‌های شنوا را به حرکت درمی‌آورد

از ۱۰ بهمن‌ماه لوران شتوان کارگردان و طراح حرکت فرانسوی با حضور اجراگران کارگاه بدن شنوا گروه «موقعیت #۱» را در گالری ایرانشهر اجرا می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر لوران شتوان کارگردان و طراح حرکت مطرح فرانسوی مقیم برلین و میکائیل مارکلوند اجراگر سوئدی مقیم برلین که ۲ سال پیش در ایران اجرای موفقی را تجربه کردند، بار دیگر برای تجربه‌ای جدید در ایران حضور دارند. در این تجربه که با همکاری امیرحسین مشاهری فرد و شهاب انوشا و با حضور اجراگران ایرانی منتخب از کارگاه «بدن‌های شنوا» شکل‌گرفته است، گروه «موقعیت # ۱» را اجرا می‌کند.

در این اجرا که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم بهمن ساعت ۲۰ روز جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۱۸ در گالری ایرانشهر اجرا می‌شود، مهسا رنجبریان، محسن خدری، راحله بهرامی ومهراوه مختاریان به‌عنوان اجراگر حضور دارند.
 
لوران شتوان از سال ۲۰۰۰ کارگردانی آثار تئاتری بسیاری را در شهرهای های اروپا، به‌خصوص در شهرهای آلمان را بر عهده داشته است و از سال ۲۰۰۶ تاکنون طراحی حرکت اجراهای متعددی را مبتنی بر بدن انجام داده که آن‌ها را در فرانسه، آلمان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، نروژ، سوئیس، ایتالیا، هلند، ژاپن و روسیه به نمایش گذاشته است. 

میکائیل مارکلوند تحصیلات خود را در سوئد در آکادمی باله شهر استکهلم آغاز کرد و پس‌ازآن در مدرسه پارتس در بروکسل به تحصیل حرکت پرداخت. او در کمپانی رُزاز آنا ترزا دِ کِرسْمِیکر فعالیت کرده و در شش سال گذشته تاکنون در تمام پروژه‌های لوران شتوان حضورداشته است.

علاقه‌مندان برای تماشای اجرای «موقعیت #۱» می‌توانند به گالری ایرانشهر واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۶۹/۱ مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران