در حال بارگذاری ...
در جلسه تعاملی حمید نیلی و محمدرضا قربانی مقرر شد

سهم مشخص از آنتن رادیو برای انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور

در جلسه تعاملی میان حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو مقرر شد همکاری‌های این دو نهاد فعال تئاتری با اختصاص وقت مشخص از آنتن رادیو به فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی ایران در شعب سراسر کشور اختصاص یابد.

به گزارش ایران تئاتر در این جلسه بر ضرورت ارتقای آگاهی مخاطبان نسبت به نمایش هایی برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی تاکید شد.
در این نشست پیرامون تولیدات مشترک، تأمین تولید محتوی تخصصی در قالب نمایش، موضوع برنامه و میهمانان برای برنامه‌های تخصصی و ... رادیو تفاهم صورت گرفت.
شایان ذکر است اختصاص سهم مشخص از آنتن رادیو برای انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور به‌عنوان نخستین گام برای اجرایی کردن همکاری‌های آتی میان انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل هنرهای نمایشی صدای جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود.
انجمن هنرهای نمایشی ایران با در اختیار داشتن شعب مستقر در استان‌ها و دفاتر فعال در شهرستان‌ها گسترده‌ترین نهاد تخصصی تئاتر با ساختار مویرگی در کشور است. این ظرفیت در تعامل با نهادهای مختلف مؤثر در تئاتر کشور می‌تواند زمینه رفع اشکالات در عرصه هنرهای نمایشی کشور را فراهم کند.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران