در حال بارگذاری ...
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

از۱۷ بهمن‌ماه اجرای ۹اثر نمایشی در فرهنگسرای بهمن

واحد نمایش فرهنگسرای بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقدام به تولید ۹ اثر نمایشی کرده است؛ که این آثار از ۱۷ بهمن به مدت ۲ روز به صحنه می‌آید.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، واحد نمایش این فرهنگسرا به مناسبت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ۹ اثر کارگاهی تئاتر تولید کرده است که در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه در سالن مبارک این فرهنگسرا اجرا خواهند شد.

آثار نمایشی کارگاهی ارائه‌شده در ۱۷ بهمن شامل «سمفونی جدایی»، «سه قلوها، قاتل پدر» و «هفت و چهل و سه درجه» هستند که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ اجراشده و آثار نمایشی کارگاهی ارائه‌شده در ۱۸ بهمن را «دنیای موازی من»، «تقدیر»، «می‌تونی نصفه زندگی کنی؟»، «این سه نفر» و «برزخ» تشکیل می‌دهند که از ساعت ۱۷ تا ۱۹: ۳۰ اجرا خواهند شد.




مطالب مرتبط

با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»
با حضور 40 مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

«در سوگ ریحان» و نمایش «خادم الزهرا (س)»

نمایش آیینی «خادم الزهرا (س)» همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با حضور مادران و دختران عضو کانون فاطره فرهنگسرای بهمن در تماشاخانه مبارک این فرهنگسرا روی صحنه می‌رود.

|

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

تقدیر از عوامل نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهشت در آتش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی، همراه با تقدیر از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

|

نظرات کاربران