دبیرخانه فجر اعلام کرد:
آغاز تبلیغات محیطی تئاتر فجر در ایستگاهها و واگنهای مترو و اتوبوسهای شهری
به گفته دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ایستگاهها و واگنهای متروی تهران میزبان تبلیغات محیطی این جشنواره شدهاند.
به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی این جشنواره، طبق تفاهم نامه انجام پذیرفته با شرکت بهرهبرداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی در ایستگاههای منتخب و واگنهای مترو آغاز شد.
وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتاً علاقمندان تئاتر با تبلیغات گستردهتری مواجه خواهند شد.
لک ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقهای سی و هفتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاههای مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.
اوهمچنین افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهرهبرداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاعرسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بیشمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامهریزی از هفته گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.
مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بینالمللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و ... در ایستگاهها و واگنهای قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند برگزار خواهد شد.