در حال بارگذاری ...

در پایان این برنامه میزگردی با موضوع "تئاتر تلویزیونی در ایران" با حضور ساسان امیرپور، محمد رحمانیان، مسعود فروتن، رحمان سیفی آزاد، بیژن صمصامی و غلامرضا حامدی‌خواه برگزار می‌شود.

در پایان این برنامه میزگردی با موضوع "تئاتر تلویزیونی در ایران" با حضور ساسان امیرپور، محمد رحمانیان، مسعود فروتن، رحمان سیفی آزاد، بیژن صمصامی و غلامرضا حامدی‌خواه برگزار می‌شود.

نشست علمی "تئاتر و رسانه" از سلسله نشست‌های جشنواره تئاتر فجر که در پی درگذشت استاد اکبر رادی به تعویق افتاده بود، روز دوشنبه 24 دی ماه با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه تئاتر و رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در بخش اول این نشست که از ساعت 9 الی 13 با عنوان "نمایش رادیویی" برگزار می‌‌شود، دکتر حسن خجسته درباره نمایش "رادیویی، مدیریت رسانه"، دکتر شهرام گیل‌آبادی درباره "معنا در نمایش رادیویی"،‌محمد مهاجر درباره "فضاسازی در نمایش‌های رادیویی"، ‌جهانشاه آل‌محمود درباره "زمان سیال،‌مکان جاری:جادوی نمایش رادیویی" و ایوب آقاخانی درباره "روایت و زاویه شنود در نمایش رادیویی"سخنرانی خواهند کرد. در پایان این بخش میزگردی درباره نمایش رادیویی در ایران با حضور نادر برهانی مرند، دکتر صدرالدین شجره، محمدامیر یاراحمدی، ‌جهانشاه آل‌محمود و محمد مهاجر برگزار خواهد شد.
هم‌چنین در بخش دوم این نشست که با عنوان "نمایش تلویزیونی" از ساعت 15 الی 19 برگزار می‌شود،‌ دکتر رضا پورحسین درباره "تله تئاتر،‌مدیریت رسانه"، دکتر مهرداد حجتی درباره "نقش مطبوعات بر صحنه"، دکتر جواد ظهیری درباره "تئاتر، تلویزیون،‌ تله تئاتر"، داریوش مؤدبیان درباره "اصول نگارش تئاتر تلویزیونی " و حسن فتحی درباره "تئاتر تلویزیونی به مثابه یک گونه مستقل نمایشی" سخنرانی می‌کنند. در پایان این برنامه میزگردی با موضوع "تئاتر تلویزیونی در ایران" با حضور ساسان امیرپور، محمد رحمانیان، مسعود فروتن، رحمان سیفی آزاد، بیژن صمصامی و غلامرضا حامدی‌خواه برگزار می‌شود.
این مراسم در خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی،‌ خیابان ایرانشهر شمالی برگزار می‌شود.