در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

از خانواده هنرمند شهید تئاتر خوزستان «امید فرجی زنگنه» تجلیل شد

با حضور دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آئین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از خانواده هنرمند شهید تئاتر خوزستان پاسدار شهید «امید فرجی زنگنه» تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش ایران تئاتر ، در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با پخش تصاویری از پاسدار شهید «امید فرجی زنگنه» از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز با حضور دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی بهداروند مشاور مدیر کل هنرهای نمایشی کشور از خانواده هنرمند شهید تئاتر استان خوزستان تجلیل و تقدیر شد و همسر و دو فرزند این شهید هنرمند بر روی صحنه حاضر شدند و تندیس جشنواره و لوح سپاس جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمودند.

پاسدار شهید «امید فرجی زنگنه» از هنرمندان و تعزیه خوانان شهرستان باغملک در استان خوزستان بود که در حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند
ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند

ساسان شکوریان که نمایش «شاماران» را از بهبهان به تماشاخانه سنگلج تهران آورده، معتقد است برای ساماندهی فعالیت‌ هنرمندان سراسر کشور، راه‌اندازی سازمان تئاتر ایران، امری ضروری است.

|

نظرات کاربران