در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر بازی کرمانشاه در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر صورت گرفت

کسب افتخار برای تئاتر استان کرمانشاه

کسب افتخار برای تئاتر استان کرمانشاه توسط گروه تئاتر بازی کرمانشاه در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش ایران تئاتر از کرمانشاه،  گروه  تئاتر بازی کرمانشاه در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر افتخار آفرید.

گروه تئاتر بازی کرمانشاه  با نمایش "پروانه الجزایری" در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر در بخش مسابقه ایران دو پس از کاندیدا شدن در 4 بخش موفق شدند عناوین رتبه اول نویسندگی توسط پیام لاریان، اول طراحی صحنه توسط سعید حسنلو و کارگردانی برتر توسط محمد رضا درند و سعید زندی را به‌دست آورند.

محمدرضا درند سرپرست و کارگردان گروه عنوان کرد این موفقیت بی سابقه با همت و تلاش سخت گروه بدست آمد.سختی های این نمایش به قدری بود که مدام بچه ها از شدت خستگی کارشان به بیمارستان کشیده می‌شد.این موفقیت در حالی به‌دست آمده که تمام هزینه های نمایش توسط گروه تامین و پرداخت شد.

او افزود شیرینی این عناوین زمانی بیشتر خود نمایی می‌کند که برخی ازگروه های رقیب با هزینه بیش از 200 میلیون  تومان پای در این رقابت گذاشته بودند.

درند گفت : خدا را شاکر هستیم با هزینه ای حدود 10 میلیون کاری را به سرانجام رساندیم که علاوه بر افتخار برای خودمان باعث سربلندی استان کرمانشاه نیز شدیم.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

نظرات کاربران