در حال بارگذاری ...
با حضور منیژه محامدی

نمایشنامه‌های «دوازده» و «تیغ و استخوان» رونمایی شد

مراسم رونمایی از نمایشنامه‌های «دوازده» و «تیغ و استخوان» در شهر کتاب دانشگاه با حضور منیژه محامدی، مترجم، محمد اسکندری، محمدنادری، مهوش افشار پناه، ارشام مودبیان، جمشید ملک پورو جمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر در ابتدای این مراسم عاطفه نمکی مدیر روابط عمومی نشر آوان ضمن خوشامدگویی به میهمانان مراسم، خلاصه‌ای از فعالیت‌ها، اهداف و محورهای اصلی فعالیت نشر آوان را که به‌صورت تخصصی در دو حوزه‌ی هنر و کودک و نوجوان است، مطرح کرد.
در بخش دیگری از این مراسم منیژه محامدی، مترجم نمایشنامه‌ها ضمن ارائه گزارشی از کتاب گفت: «دوازده» روایت و برداشتی آزاد از نمایش رادیویی دوازده مرد خشمگین اثر رجینالدرز است و پیرامون امرمهم قضاوت در دنیای معاصر است.
این هنرمند افزود: نمایشنامه «تیغ و استخوان» نیز برداشتی آزاد از نمایش سیخ‌ها و استخوان‌ها اثر دیوید ریب به‌عنوان یک هنرمند ضد جنگ است، این نمایشنامه نگاه متفاوت خانواده، بعد از بازگشت فرزند خود از جنگ آمریکا و ویتنام را نشان می‌دهد و این بازگشت فاجعه‌آفرین است.
در پایان وحید اشخاصی، مدیرمسئول انتشارات آوان ضمن سپاسگزاری از میهمانان مراسم، از اهمیت حوزه هنر و کودک و نوجوان یادکرد و از ادامه فعالیت در حوزه نشر، ارائه و چاپ چند داستان و کتب تخصصی در حوزه کودک و نوجوان و ادبیات نمایشی در انتشارات آوان خبر داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران