در حال بارگذاری ...
با حضور هنرجویان کارگاه اولین تجربه،

کارگاه «پیشا بازیگری» در قم برگزار شد

کارگاه «پیشا بازیگری» با حضور علیرضا آرا بازیگر سینما و تئاتر و جمعی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کارگاه «پیشا بازیگری» عصر یکشنبه 27 اسفندماه 1397 با حضور علیرضا آرا بازیگر سینما و تئاتر و جمعی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد. آراء در این کارگاه نکاتی را درباره آغاز به کار بازیگری، چشم‌انداز و ادامه راه بازیگر در طول مسیر حرفه‌ای‌اش مطرح کرد. وی به موضوع شناخت اشاره نمود و تصریح کرد: «بازیگر می‌بایست شناخت نسبت به خود، شناخت به حرفه بازیگری و شناخت از حرفه خود داشته‌باشد. از طرفی بازیگر باید جامعه‌شناس باشد و نسبت به مشاغل، رفتار و نوع بیان اقشار مختلف جامعه‌اش شناخت داشته‌باشد.»
آرا شناخت را باعث واقع‌بینی دانست که در نتیجه آن می‌توان به تصمیمات درست رسید. وی داشتن دورنما و چشم‌انداز نسبت به حرفه بازیگری را باعث تمرکز در مسیر و به بیراهه نرفتن دانست. علیرضا آرا همچنین درباره اهمیت روابط عمومی در کار بازیگری خاطر نشان کرد: «داشتن روابط عمومی در حرفه بازیگری برای برقرای ارتباط با کارگردان، مخاطب، بازیگر مقابل و پرزنت کردن خود اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه داشت.»
در پایان آرا به صورت عملی به تمرین برخی نکات مطرح شده با هنرجویان پرادخت.




نظرات کاربران