در حال بارگذاری ...
رئیس شورای ارزشیابی و نظارت پس از تماشای رژه آسمانی گفت :

نمایش های ارزشی از ضروریات  فرهنگی و هنری جامعه هستند

روز بیست وهفتم اسفنده ماه آخرین روز تئاتری از سال ۹۷ که  هنوز بعضی از نمایش ها روی صحنه بودند رئیس شورای ارزشیابی ونظارت سید وحید فخر موسوی و حجت الاسلام روح اله زاده از اعضای شورای مرکزی ارزشیابی ونظارت و تعدادی از هنرمندان درتماشاخانه ایران تماشا به دیدن  نمایش " رژه آسمانی " نشستند .

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی این نمایش ، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت پس از دیدن  نمایش  رژه آسمانی گفت: این نمایش نیاز به تالار بزرگ تری برای اجرا دارد تا  بتواند خود را بهتر نشان دهد بخصوص در بخش حرکات فرم . 

حجت الاسلام  روح اله زاده نیز پس از اجرای نمایش طی بیاناتی ضمن رضایت از تماشای نمایش رژه آسمانی به لحاظ موضوع وجنبه های خوب تکنیکی و تشکر و سپاس از نویسنده وکارگردان نمایش سید علی تدین صدوقی ، تهیه کننده آیدین عزیزی و مشاور آقای علی اکبرطرخان و همه بازیگران  وعوامل از دیدن این نمایش اظهارخوشحالی نمودند وفرمودند خدا را شاکریم که درانتهای سال شاهد یک نمایش ارزشی بودیم  .

وی تاکید کرد : مسئولین می باید از نمایش های ارزشی حمایت های کامل را به عمل آورند و موجباتی را فراهم کنند که این نمایش ها در تالارهای دولتی به روی صحنه بروند تا با امکانات بهتر و حمایت های لازم مالی و معنوی بتوانند هرچه بیشترخود را نشان داده و نمود پیدا کنند .چرا که نمایش های ارزشی از اوجبات تئاتر کشور و ضروریات فرهنگی وهنری جامعه هستند و آگاهی دهنده وسپری دربرابر تهاجم فرهنگی هنری ، فکری ، دینی بیگانگان ودشمنان به ویژه دراین برهه حساس از زمان .

وی در پایان از درگاه حضرت حق خواستارسلامتی حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم  انقلاب  دامت برکاته و موفقیت همه هنرمندان  و مسئولین ارزشی و ولایی شده  و ضمن دعا سال خوبی را برای همه آرزو کردو گفت :انشاله شهدا از ما راضی باشند و ما بتوانیم راهشان را ادامه دهیم  ودرسال جدید شاهد نمایش های ارزشی بیشتری باشیم به ویژه در تالارهای دولتی .

نمایش " رژه آسمانی " در خصوص حمله تروریستی چند ماه پیش به رژه  نیروهای مسلح  و مردم  غیر نظامی اهواز است .

سید علی تدین صدوقی کارگردان نمایش همچنین قصد دارد در سال آینده نمایش " همه دختران امیرکبیر "   را که  در اجرای اولش مورد استقبال خوبی از سوی تماشاکنان و هنرمندان  قرار گرفت  به مناسبت آزاد سازی خرمشهر به روی صحنه ببرد.




نظرات کاربران