در حال بارگذاری ...

پیکر مدیرکل اسبق ارشاد فارس در شیراز تشییع شد

پیکر محمود عالیشوندی، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر دستان اهالی فرهنگ و هنر تشییع شد.

به گزارش ایران تئاتر از فارس، با حضور مسئولان استان و اهالی فرهنگ و هنر فارس، صبح دوشنبه پیکر محمود عالیشوندی از مقابل تالار حافظ پس از اقامه نماز به سوی زادگاه وی تشییع شد.

 زنده یاد عالیشوندی از هنرمندان تئاتر فارس بود که جمعه شب در اثر گاز گرفتگی جان باخت.

اداره‌کل پزشکی قانونی استان فارس، فوت او را بر اثر گازگرفتگی (مرگ خاموش) مورد تائید قرار داده است.

محمود عالیشوندی، شاعر و استاد نمایش دانشکده‌های هنر و خبر فارس بود و آخرین سروده‌‌اش نیز به حادثه سیل اخیر در شیراز اختصاص داشت.

وی متولد یکم خردادماه ۱۳۵۰ در فراشبند فارس بود و در رشته نمایش عروسکی در مقطع کارشناسی و ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده بود.

عالیشوندی مدتی به‌ عنوان مدیر روابط عمومی نهاد رهبری در دانشگاه هنر مشغول به کار بود و چندی نیز به عنوان مسئول آموزش تئاتر در حوزه هنری فعالیت داشت.

مدیر گروه رسانه مرکز تحقیقات صدا و سیما، مدیر نظارت و ارزیابی سیمای استان‌های کشور، مدیرکل آموزشی و پژوهشی صداوسیمای استان‌های کشور، قائم‌مقام صداوسیمای استان کرمانشاه، معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهای از منکر استان یزد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس از جمله مسئولیت‌های محمود عالیشوندی در زمان حیاتش بود.

پیکر محمد عالیشنودی صبح  امروز با حضور هنرمندان و مسئولین و مردم هنردوست شیراز از محوطه بیرونی تالار حافظ شیراز تشییع و در زادگاهش شهرستان فراشبند قطعه مفاخر و هنرمندان به خاک سپرده شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران