در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه ملک

«خاله پیرزن مهربون» به صحنه باز می‌گردد

نمایش «خاله پیرزن مهربون» به شیوه تلفیلقی ادبیات کهن و قصه ای نو در تماشاخانه ملک به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «خاله پیرزن مهربون» با طراحی و کارگردانی سینا نورائی ، به شیوه تلفیلقی ادبیات کهن و قصه ای نو به صورت موزیکال ،با موسیقی زنده و به شیوه عروسک-بازیگر، از 18 اردیبهشت در تماشاخانه ملک به روی صحنه می‌رود.
 این نمایش که پیش از این در چند تماشاخانه با اقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود، اینبار با تغییراتی در ساختار اجرایی در تماشاخانه ملک اجرا خواهد شد.
عواملی که در این نمایش ، نورائی را همراهی خواهند کرد عبارتند از ، بازیگران: آنا نمکچیان.صالح خواجه، میشا روحی، مهدی سرابی و سینا نورائی. نوازندگان: مینا ابراهیمی تنها(سه تار)،عسل دخت نوروزی(ساز های کوبه ای) ، هستی دبیران(گیتار) ، کتایون بابازاده (فلوت) ، هلیا شیرعلی (سه تار)،امیدرضا بانیانی (سنتور).دستیار کارگردان: مهدی سرابی. عکاس محمد بیگی،علی یوسفی نژاد. شایان ذکر است که نمایش خاله پیرزن مهربون از تاریخ 18 لغایت 27 اردیبهشت در تماشاخانه ملک به روی صحنه خواهد بود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت تیک8 مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

نظرات کاربران