در حال بارگذاری ...
در فرهنگسرای ملل

عمو قناد به تماشای «دوست واقعی من تیرکس» نشست

مجید قناد، کوروش سلیمانی، دکتر امیربکان و کامران شهلایی به تماشای نمایش «دوست واقعی من تیرکس» در فرهنگسرای ملل نشستند.

به گزارش ایران تئاتر مجید قناد تهیه‌کننده، کارگردان و مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک و نوجوان به همراه کوروش سلیمانی، دکتر امیربکان و کامران شهلایی به تماشای نمایش «دوست واقعی من تیرکس» نشستند.
نمایش«دوست واقعی من تیرکس» نمایشی خلاق ویژه خردسالان است که ساعت 19 هر روز در فرهنگسرای ملل به نشانی؛ بزرگراه آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه و رزرو بلیط می توانند به سایت www.tiwall.com  یا شماره 09331339730 تماس حاصل فرمایند.
عوامل نمایش «دوست واقعی من تی رکس» عبارتند از:
 نویسنده و کارگردان: نیما بیگلریان. بازیگران: مارال ایزد بخش، سعید متعبد و نیما بیگلریان.  ایده و طرح: صبا بهرامی. مشاور و گرافیک: حسین زارعی. موسیقی: رضا عباسی. مدیر برنامه ریزی و رسانه: علی شاه صفی. مشاور کودک: ماهک بیگلریان. مدیر تولید: جواد زین العابدینی. طراحی و اجرای گریم: پردیس بیگلریان و مینا عرفانی. تهیه کنندگان: مریم نفریه و یحیی منصور موید.    




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت
مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت

مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان با حضور در آیین افتتاحیه نمایش «کتابخورها» و بزرگداشت زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه از تلاش‌های این هنرمند فقید برای تئاتر کودک گفتند.

|

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

مجید قناد: طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر، سال‌های سال است که مطالبه تمامی هنرمندان، مدیران و مردم دغدغه‌مندی بوده و هست که نگران حفظ این بنای فرهنگی-هنری و پیشینه ارزشمند هنرهای نمایشی هستند.

|

نظرات کاربران