در حال بارگذاری ...

«خون به پا می‌شود» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت

نمایش «خون به پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده روی صحنه رفته است.

به گزارش ایران تئاتر این اثر نمایشی تا 27 خرداد ماه ساعت 19:30 به مدت‌ زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان به صحنه می‌رود.
خسرو شهراز، ندا مقصودی، امین طباطبایی، ایمان اشراقی، وحید جباری، ناصر رحیمی، پانیذ خوش نیک، ایمان میرهاشمی، علیرضا قیدری، بابک محمودزاده و کامران حاجی علی اکبر بازیگران این نمایش هستند.
گروه طراحان و عوامل این اثر عبارتند از طراح صحنه: سعید آرین، طراح نور: مرتضی حقیقت بیان، طراح گریم: افسانه قلی‌زاده، طراح لباس: فاطمه محمدی، طراح صدا و آهنگساز: سهراب کرم رودی، مدیر تولید: شقایق شعبانی، دستیار اول و برنامه ریز: کیکاووس شکوهی، دستیار دوم: جاهد قربانی، منشی صحنه: غزال مهدی زاده، عکاس و طراح پوستر: رضا جاویدی، ساخت تیزر و تبلیغات: جاوید علیپور، فرزین شکاری، رضا گورابی، رکسانا محمدشاطر.
این نمایش اقتباسی است از نمایش «تیتوس آندرونیکوس» شکسپیر که شهرام احمدزاه آن را بازخوانی کرده است. نمایش فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را بر اساس قدرت‌طلبی به چالش می‌کشد؛ انسان‌هایی که به خاطر قدرت یکدیگر را نابود می‌کنند.
«خون به پا می‌شود»، یک اثر تجربی در فضایی کاملاً مدرن و امروزی است که  گروه نمایش «میزانسن» بیش از دو سال برای نگارش و اجرای این اثر برنامه ریزی و تمرین کرده است.
«خون به پا می‌شود» بیست و هشتمین تجربه کارگردانی مسعود طیبی است.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

نظرات کاربران