در حال بارگذاری ...
اکبرلو پس از تماشای «دوست واقعی من تیرکس» گفت:

تئاتر کودک به تخیل، سرگرمی و اندیشه ورزی نیاز دارد

منوچهر اکبرلو درحاشیه تماشای نمایش «دوست واقعی من تیرکس»گفت: صحنه های تئاتر کودک ما به نمایشهایی شریف، دارای حرف، تخیل، سرگرم کننده و اندیشه ورز نیاز دارند.

به گزارش ایران تئاتر منوچهر اکبرلو در حاشیه تماشای نمایش «دوست واقعی من تیرکس»، گفت: حمایت های بخش خصوصی بایستی روی این جنس نمایش ها متمرکز شود تا ما بتوانیم آرام آرام ذهنیت غلطی که از تئاتر کودک وجود دارد را تغییر دهیم.
وی افزود: برخی به اشتباه عقیده دارند حتما به ضرب و زور موسیقی و سر و صدا و لودگی بچه ها را جذب تئاتر کنیم، مخصوصا برای گروههای سنی چون خردسالان که کمتر نمایش برای آنها تولید می شود.
این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر کودک در پایان گفت: نمایش «دوست واقعی من تیرکس» یک نمونه خوب و بسیار موفق است و امیدوارم گروه بتواند به همین قوت کار خود را ادامه دهد.
نمایش خلاق و مشارکتی «دوست واقعی من تیرکس» ویژه خردسالان است و هر روز ساعت 19 در فرهنگسرای ملل به نشانی؛ بزرگراه آیت الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه و رزرو بلیط می توانند به سایت www.tiwall.com یا شماره 09331339730 تماس حاصل فرمایند.




مطالب مرتبط

منوچهر اکبرلو در غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب:

نیازمند روشنفکری در عرصه تئاتر هستیم
منوچهر اکبرلو در غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب:

نیازمند روشنفکری در عرصه تئاتر هستیم

منوچهر اکبرلو، در نشست تخصصی «نقش اقتباس از فرهنگ بومی در آثار نمایشی» گفت ما تکنیسین‌های خوبی در عرصه تئاتر داریم اما از فقدان روشنفکرانی که از بازخوردهای مثبت و منفی در تولید آثار خود بهره ببرند، رنج می‌بریم.

|

نظرات کاربران