در حال بارگذاری ...
کارگردان «کچل کفترباز»در یادداشتی عنوان کرد:

شادی برای کودکان از نان شب واجب‌تر است

ایران تئاتر- آزاده انصاری: قصه کچل کفترباز ما در ستایش شادی است، با دیدن کچل کفترباز یادمان می‌ماند که شادی سرمایه بزرگی است و باید مدام از آن مراقبت کرد.

افسانه‌ها و قصه‌ها سرشار از رؤیا و خیال و شگفتی‌اند و درون خود آموزه‌های رازگونه و پر معنایی دارند که می‌توانند سال‌ها در یاد و خاطره کودک باقی بمانند و بر کیفیت زندگی و آینده او تأثیرگذار باشند.
قصه کچل کفترباز ما در ستایش شادی است، با دیدن کچل کفترباز یادمان می‌ماند که شادی سرمایه بزرگی است و باید مدام از آن مراقبت کرد.
من و همکارانم تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از جادوی صحنه و افسون افسانه، لحظاتی شیرین خنده‌دار و به‌یادماندنی خلق کنیم و مدام یادآوری کنیم که شادی برای کودکان و برای بزرگتر هاشان از نان شب هم واجب‌تر است.
نمایش عروسکی «کچل کفترباز» در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز به جز شنبه ها و ایام سوگواری ساعت 19:30 به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند
با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند

قطب‌الدین صادقی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، شهره سلطانی و آزاده انصاری، نمایش‌های بخش مسابقه نوجوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد.

|

نظرات کاربران