در حال بارگذاری ...

«اگزیستانسیالیسم در آثار نمایشی آلبی» منتشر شد

«اگزیستانسیالیسم در آثار نمایشی ادوارد آلبی»، عنوان کتابی است که اردیبهشت ۹۸ به قلم پوریا عبدی از انتشارات نسل روشن منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر در این کتاب، پیرامون یک فرایند پژوهشی، آثار نمایشی ادوارد آلبی نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی، از منظر فلسفه و روان‌شناسی اگزیستانسیالیسم مورد بررسی و بازنگری قرارگرفته است. ازاین‌رو، هم برداشتی کوتاه نسبت به اگزیستانسیالیسم، متفکرین و آرای آن‌ها ارائه می‌گردد و هم زندگی‌نامه‌ی ادوارد آلبی و تحلیل‌هایی حول محور آثار وی، مورد بازخوانی قرار می‌گیرد. سپس به‌وسیله‌ی ادراک حاصل از مطالعه‌ی مسائل مطروحه، با نگاهی متفاوت، آثار نمایشی ادوارد آلبی از منظر اگزیستانسیالیسم، تحلیل و بررسی می‌شود.
ازآنجایی‌که آلبی در سال 2016 چشم از جهان فروبست، کتب تحلیلی محدودی پیرامون آثار وی در ایران به چاپ رسیده و این کتاب می‌تواند در کنار آثار موجود در بازار کتاب کشور، منبع مفیدی برای پژوهشگران حوزه ادبیات و ادبیات نمایشی باشد.
«اگزیستانسیالیسم در آثار نمایشی ادوارد آلبی» به قلم پوریا عبدی در 219 صفحه به مبلغ 350.000 ریال توسط انتشارات نسل روشن در اختیار علاقمندان قرار گرفت.




نظرات کاربران