در حال بارگذاری ...
با نهایی شدن گروه بازیگران

«چشم به راه میرغضب» در تالار سنگلج به صحنه می رود

«چشم به راه میرغضب» با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی‌اش در حال سپری کردن تمرین‌های نهایی و در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی نمایش «چشم به راه میرغضب»، تمرین‌های نهایی گروه در حال انجام است و این اثر در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان قرارگرفته است.
در این نمایش بازیگرانی چون علی سلیمانی، سیروس همتی، مجید رحمتی، وحید نفر و... به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنان، علی سلیمانی و مجید رحمتی بیشترین سابقه بازی در نمایش‌های حسین کیانی در مقام نمایشنامه‌نویس و کارگردان را دارا هستند، نمایش‌هایی چون؛ «مشروطه بانو» (۱۳۹۰)، «در شوره‌زار» (۱۳۹۲) و تئاتر سعدی، تابستان سی و دو (۱۳۹۵).
در «چشم به راه میرغضب» شیوه‌ها و شگردهای نوشتاری و اجرایی حسین کیانی در تئاتر ایرانی تجربه تازه‌ای را رقم‌زده است که ضمن حفظ دغدغه‌ها و مسائل او، به مفهوم جدال و تبانی نیروهای متضاد در جامعه تاریخی و معاصر ایران هم نگاه تازه‌ای افکنده است. مفهومی که با جنبش مشروطه آغاز گشته و همچنان پایان نیافته است. با توجه به موضوع و مضمون این نمایش به نظر می‌رسد طیف علاقه‌مندان آن فراتر از تماشاگران همیشگی و قابل‌توجه آثار کیانی باشد و او بازهم بتواند تماشاگران بیشتری را به هنر تئاتر و تماشای آن علاقه‌مند کند.
در نمایش تازه حسین کیانی علاوه بر خود او که نویسنده نمایش، طراح و کارگردان است، بقیه عوامل عبارتند از: علی سلیمانی، سیروس همتی، وحید نفر، مجید رحمتی، سهیل ملکی (بازیگران)، مهدی دوایی (گرافیک و طراح هنری اعلان‌های مجازی و کاغذی)، حمید حسینی (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید)، معصومه کیانی (طراح و سازنده ویدئوهای تبلیغی و هنری)، نرگس کیانی (روابط عمومی)، علیرضا بابایی (دستیار دوم کارگردان)، مهرداد وهاب‌زاده (مدیر صحنه و اجرا)، کارن کیانی (مشاور انتخاب موسیقی و افکت).




مطالب مرتبط

تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد
تازه‌ترین نمایشنامه حسین کیانی در راه اجرا

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» به تالار مولوی خواهد آمد

نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز»، نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و بازی بهروز پناهنده، از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، روی صحنه خواهد رفت. 

|

در بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی

داوران دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند 
در بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی

داوران دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند 

در احکامی جداگانه‌ توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، هیئت داوران بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی این رویداد ملی و فرهنگی، انتخاب و معرفی شدند.

|

نظرات کاربران