در حال بارگذاری ...
معاون هنری پس از تماشای نمایش گفت:

«مردی در آینه» مناسب‌ترین ابراز ارادتمندی به ساحت قدسی امیرالمؤمنین (ع) است

سید مجتبی حسینی؛ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میهمانان ویژه اجرای شب گذشته نمایش «مردی در آینه» بودند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش «مردی در آینه»، شب گذشته سه‌شنبه 7 خردادماه، تالار وحدت شاهد حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد برای تماشای نمایش «مردی در آینه» بود که دوهفته‌ای است به کارگردانی علی سلیمانی در این تالار نمایشی به روی صحنه می‌رود.
حسینی در پایان این نمایش با ابراز شعف و خرسندی از تماشای این نمایش گفت: این نمایش چنانکه از نامش پیداست به شخصیت انسانی نستوه و بزرگوار می‌پرداخت که بی‌شک آینه تمام‌نمای فضایل و سجایای اخلاقی و رفتاری یک انسان بزرگوار و خداجوست.
وی گفت: قطعاً آن‌هایی که در نهاد و ذات خود به اسرار هستی و محور کائنات که در رأس آن‌ها وجود مقدس پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) واقع‌شده است حتی به‌قدر ناچیزی وقوف دارند، از تماشای چنین آثاری که به گوشه‌ای‌از فضایل وصف‌ناشدنی مولا علی (ع) می‌پردازد لذت خواهند برد.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: بازهم از تلاش ساعی این گروه نمایشی کمال تشکر را دارم و به‌حق می‌توانم بگویم که نمایش «مردی در آینه» در چنین ایام و مناسبتی، مناسب‌ترین ابزار ارادتمندی به ساحت قدسی امیرالمؤمنین (ع) است.
شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد نیز پس از تماشای این نمایش گفت: قریب به یک سال است که در مورد هیچ نمایشی اظهار نظر نکرده‌ام بااین‌وجود اما در مورد این اثر نمایشی باید بگویم که توانست با ایجاد یک فضای خوب دراماتیک و روایت قصه‌ای سرراست و گیرا، حس معنوی خوبی را در تالار وحدت و در پیشگاه مخاطبان خود به وجود آورد.
وی ادامه داد: حتماً آنچه در روی صحنه شاهد آن بودیم و توانست لحظات ناب معنوی را در شبی عزیز از شب‌های ماه مبارک رمضان برای ما رقم بزند حاصل تلاش عاشقانه و مجدانه گروهی نمایشی بود که چند سالی است مشتاقانه، خود داوطلب تولید و اجرای این اثر بر اساس متن نمایشی جذاب برای غنی‌سازی اوقات روزه‌داران با یک اثر فاخر نمایشی می‌شوند که همین‌جا باید به ایشان دست‌مریزاد بگویم و امیدوارم همواره در مسیر تعالی هنر و تئاتر مذهبی موفق و پیروز باشند.
یادآور می‌شود، نمایش «مردی در آینه» امروز چهارشنبه 8 خرداد، آخرین اجرای خود را در تالار وحدت تجربه خواهد کرد.




مطالب مرتبط

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

منتخبان مجلس از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر ساده نگذرند
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

منتخبان مجلس از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر ساده نگذرند

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که در پای صندوق سیار مستقر در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود، از کمیسیون فرهنگی آینده مجلس خواست منتخبان مجلس از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر ساده نگذرند.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران