در حال بارگذاری ...
حضور هنرمندان مشهدی در «تریست‌اکت»

«آی‌راک» در ایتالیا روی صحنه می‌رود

نمایشِ «آی‌راک» با تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی و کارگردانی محمد نیازی تولید گروه موزیکال تئاتر مشهد از ایران با پذیرش هیات انتخاب آثار، به جشنواره بین‌المللی «تریست اکت» ایتالیا راه یافت.

به گزارش «ایران تئاتر» نمایشِ «آی‌راک» با تهیه‌کنندگی «مسعود حکم‌آبادی» و کارگردانی محمد نیازی تولید «گروه موزیکال تئاتر مشهد» از ایران مورد پذیرش هیات انتخاب آثار جشنواره بین‌المللی «تریست اکت» ایتالیا قرار گرفت.
طبق این خبر؛ ششمین دوره این جشنواره از ۱۹ تا ۲۶خردادماه۹۸ در شهر «تریسته» یکی از شهرهای شمالی کشور ایتالیا، برگزار خواهد شد.
در این جشنواره ۸نمایش در بخش بین‌الملل از کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، صربستان و ایران به صورت رقابتی روی صحنه خواهد رفت و اساتیدی از کشورهای مختلف جهان در حاشیه این جشنواره ورک‌شاپ‌های تخصصی بازیگری برگزار خواهند کرد.
این نخستین حضور بین‌المللی «آی‌راک» است که با تغییر برخی بازیگران نسبت به تیم اجرایی ایران، در تریسته روی صحنه خواهد رفت؛ به این ترتیب «مارال فرجاد»، «پویا غازی» و «عرفان زعفرانیه» به گروه بازیگران این نمایش اضافه شدند و به همراه «مجتبی شفیعی» در این نمایش روی صحنه خواهند رفت.
طبق جدول اعلامی از سوی دبیرخانه؛ «آی‌راک» در سومین روز این فستیوال، سه‌شنبه ۱۱ژوئن برابر با ۲۱خردادماه ساعت۱۸به وقت محلی، در سالن «استبیل اسلوِن» شهر تریسته اجرا خواهد شد.
تئاتر «آی‌راک» آخرین تولید «گروه تئاتر موزیکال مشهد» است که پیش از این طی ۲دوره در مشهد و تهران روی صحنه رفت که با استقبال مخاطبین ایرانی همراه شده بود.
در «آی‌راک»؛ «سهند خیرآبادی» به عنوان نویسنده و «میلاد قنبری» به عنوان آهنگساز حاضر هستند و «امیرمحمد فرمان» دستیارکارگردان، «محمد نیازی» طراح صحنه، «محبوبه سلطانی» طراح لباس، «محمود کریمی» طراح نور، «امیرحسین غفاری» طراح گریم، «محمدصادق طباطبایی» طراح جلوه‌های بصری، «پویا غازی» مدیر روابط‌عمومی، «آرمین زمانی» مدیر روابط بین‌الملل، «صالح کامرانی» مدیرتولید و «مصطفی مسگری» به عنوان طراح تیزر و ویدیو در گروه تولیدی این نمایش هستند.

 

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی ۲۳ آبان به پایان رسید. در بخش صحنه‌ای، سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور،» یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و«برچسب» از کاشمر و در بخش خیابانی نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» ...

|

نظرات کاربران