در حال بارگذاری ...

تالار هنر میزبان”جیلیز و ویلیز

در چهارمین روز از برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران شش نمایش اجرا می‌شود.در تالار هنر نمایش”جیلیز و ویلیز(بازنگری مناجات فرناندو آرابال) به کارگردانی سمیه استاد‌ابراهیم از دانشکده تربیت معلم سبزوار ساعت‌های ۳۰/۱۴ و ۳۰/۱۷ اجرا می‌شود. نمایش‌ ”عادل‌ها” به کارگردانی امیرحسین حریری از دانشکده هنرهای زیبا ساعت‌های ۱۴ و ۱۷ در سالن سمندریان اجرا می‌شود.

در چهارمین روز از برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران شش نمایش اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر پلاتوی مرکزی سینما تئاتر ساعت 30/13 و 16 میزبان نمایش”برگشتی در کار نیست” به کارگردانی بابک عبدالملکیان از دانشکده هنر و معماری است.
در تالار هنر نمایش”جیلیز و ویلیز(بازنگری مناجات فرناندو آرابال) به کارگردانی سمیه استاد‌ابراهیم از دانشکده تربیت معلم سبزوار ساعت‌های 30/14 و 30/17 اجرا می‌شود. نمایش‌ ”عادل‌ها” به کارگردانی امیرحسین حریری از دانشکده هنرهای زیبا ساعت‌های 14 و 17 در سالن سمندریان اجرا می‌شود.
در تالار مولوی(شماره 1) نمایش”السست” به کارگردانی آزاده برومندکیا از دانشگاه سوره تهران ساعت 17 و 19 روی صحنه می‌رود و در تالار مولوی(شماره 2) نمایش”روز از نو روزی از نو” به کارگردانی سپیده روستاپور از دانشکده هنر و معماری ساعت 30/16 و 30/18 اجرا می‌شود.
در بخش نمایشنامه‌خوانی خانه هنرمندان، نمایشنامه‌”هی ما هنوز زنده‌ایم” به کارگردانی رضا سعیدی از دانشکده هنر و معماری ساعت 13 روخوانی می‌شود.