در حال بارگذاری ...
از اول مردادماه به صحنه می‌رود

«صدای خنده حضار» در تماشاخانه دیوار چهارم

نمایش «صدای خنده حضار» به کارگردانی حسام افسری از اول مرداد ماه سال جاری در تماشاخانه «دیوار چهارم» به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «صدای خنده حضار» به نویسندگی مجتبی کاظمی از اول مرداد ماه ساعت 19:30 در تماشاخانه «دیوار چهارم» به روی صحنه خواهد رفت.
حسام افسری، کارگردان اثر، در رابطه با داستان و ویژگی های اثر گفت: «صدای خنده حضار» متنی است که از دو سال پیش روی آن کار کردیم. نام «صدای خنده حضار» را به تعمد انتخاب کردیم؛ شاید به ظاهر در ذهن بعضی از مخاطبین، این یک نمایش سراسر کمدی به چشم بیاید، اما واقعیت این است که این نمایش اثری درباره خنده است؛ چیز هایی درباره خنده آدم هایی به ظاهر ساده که حتی به ذهنمان هم نمی رسد. شاید در جاهایی از اثر مخاطب بیش از دیدن یک کار ترسناک، عجیب، تلخ و غافلگیر کننده ی محض، واکنش نشان دهد.»
وی راجع به انتخاب بازیگرانش عنوان: «رابطه ی عمیقی بین دو شخصیت این نمایش برقرار است در واقع ما به دنبال کسی بودیم که علاوه بر توانایی فردی،  رابطه ی عمیقی میانشان برقرار باشد. جدا از این، کمیک بودن بازی ها و حرکت بر روی مرز رئالیته، عمل انتخاب بازیگر را سخت تر کرده بود که خوشبختانه از ابتدای مراحل نگارش متن به ترکیب کوروش شاهونه و حسین منفرد فکر کردم که با استقبال این عزیزان از متن کست روی صحنه  کار به بهترین شکل بسته شد.»
افسری در پایان گفت: «این روزها تمام عوامل پشت صحنه درگیر ساخت دکور پیچیده و چندوجهی کار هستند و خود اثر هم در انتظار بازبینی و شروع تبلیغات رسمی اش به سر می برد.»
«صدای خنده حضار» به نویسندگی مجتبی کاظمی و کارگردانی حسام افسری با بازی کوروش شاهونه و حسین منفرد در مرداد ماه سال جاری، ساعت 19:30 در مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» به روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران