در حال بارگذاری ...
با توجه به استقبال کم‌نظیر مخاطبان؛

ظرفیت صندلی‌های «عاشقانه‌های خیابان» افزایش می‌یابد

پیرو استقبال از «عاشقانه‌های خیابان» کارگردان و هنرمندان این نمایش با انتشار متنی از تماشاگران تقدیر و تشکر کردند و خبر از افزایش تعداد صندلی‌های تماشاگران دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش «عاشقانه‌های خیابان»، پیرو استقبال بسیار بی‌نظیر از این نمایش، شهرام گیل آبادی؛کارگردان و هنرمندان این نمایش از تماشاگران تقدیر و تشکر نمودند و متن زیر را انتشار دادند؛
با سپاس از حمایت مردم عزیز علاقه‌مند به تئاتر، به دلیل استقبال بی‌نظیر تماشاگران از نمایش «عاشقانه‌های خیابان» و به فروش رسیدن تمام ظرفیت‌های روزهای آینده؛ تیم کارگردانی برای تکریم تماشاگران عزیز و تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی آنها اقدام به تغییر طراحی نشیمنگاه‌های اجرا و صندلی ها کرده است تا ظرفیت دیداری تماشاگران افزایش یابد. در طراحی تازه ۶۰ نفر به ظرفیت تماشاگران این اثر افزوده شده است. در نتیجه بلیت‌فروشی روزهایی که تا امروز ظرفیتشان تکمیل شده‌اند، دوباره با ظرفیت تازه در سایت تیوال باز شده و بلیت‌فروشی تا سقف تازه انجام خواهد شد.
علاقه مندان به خرید بلیت می توانند با مراجعه به صفحه این نمایش در سایت تیوال مراجعه نموده و نسبت به خرید بلیت اقدام نمایند.




نظرات کاربران