در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران:

شاهد درخشش هنرمندان در جشنواره «گام دوم» خواهیم بود

حمید نیلی رئیس انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: با برگزاری موفق این جشنواره شاهد تأثیرگذاری تولیدات آن در غنای هر چه بیشتر آثار نمایشی کشور خواهیم بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی اقتباسی گام دوم؛ حمید نیلی رئیس انجمن هنرهای نمایشی کشور ضمن قدردانی از زحمات تیم اجرایی جشنواره، ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری موفق این جشنواره در مشهد، شاهد تأثیرگذاری تولیدات آن در غنای هر چه بیشتر آثار نمایشی کشور خواهیم بود.
وی برگزاری شایسته این جشنواره فرهنگی، هنری و ملی را حاصل برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدبرانه‌ی شورای سیاست‌گذاری جشنواره دانست.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور افزود: برگزاری جشنواره‌ای با رویکرد ملی و در سطح علمی قابل‌قبول، توانایی و امکانات بالقوه‌ای را می‌طلبد که شهر مشهد باوجود استعدادهای شکوفا و پتانسیل‌های قوی درزمینه  هنرهای نمایشی می‌تواند در برگزاری این جشنواره بسیار موفق عمل نماید.
وی افزود: یکی از سیاست‌های انجمن نمایش کشور حمایت از آثار فاخر نمایشی بر گرفته از ادبیات کهن ایران اسلامی و آموزه‌های دینی و معنوی است که این جشنواره می‌تواند به تولید این آثار کمک شایانی نماید.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران