در حال بارگذاری ...
پس از 10 شب اجرا در تالار حافظ

نمایش «اتاق ورونیکا» به نیمه‌ی راه رسید

نمایش «اتاق ورنیکا» به کارگردانی مُنا رمضانی،که اجراهای خود را از تاریخ پنجشنبه ۲۳ خردادماه در تالار حافظ آغاز کرده بود، با طی‌کردن ده شب اجرا، به نیمه راه رسید.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «اتاق ورنیکا» به نویسندگی آیرا لوین، ترجمه شهرام زرگر، تهیه‌کنندگی علی شاهانی و کارگردانی مُنا رمضانی پس از ده شب اجرای رضایتبخش از سوی مخاطبان در تالار حافظ، نیمی از اجراهای خود را پشت سر گذاشت.
در خلاصه‌داستان این نمایش 80 دقیقه‌ای آمده: یک زوج مسن، دختر و پسر جوانی را به خانه می‌آورند که به تازگی با هم آشنا شده‌اند و مستخدمان خانه‌اند. زوج مسن، زوج جوان را برای ایفای نقشی خاص ترغیب می‌کنند که در نهایت منجر به رویدادهای غیرمنتظره‌ای می‌شود.
رامونا شاه، حمید رحیمی، مرضیه موسوی، افشین حسنلو و سارا مصطفوی‌نسب در نمایش «اتاق ورنیکا» به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل گروه اجرایی از این قرارند:
ماریا حاجیها (طراح گریم)، رضا خضرایی (طراح نور)، منا رمضانی (طراح صحنه)، مریم دیهول (طراح گرفیک)، مهرناز عباسی (طراح لباس)، داتیس اسکندری (طراح صدا)، دیاکو خاکی (مدیر تولید)، فراز اسدی (موسیقی)، مهران عشریه (ترانه‌سرا)، امیر پارساییان‌مهر (مشاور امور رسانه) و میثم تحریری (روابط‌عمومی و تبلیغات).
گفتنی است نمایش «اتاق ورنیکا» به کارگردانی منا رمضانی هر شب ساعت 21 در تالار حافظ به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای پیش‌خرید بلیت، به سایت ایران‌نمایش مراجعه بکنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر

شهرام زرگر: نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد
گفت‌وگو با داور بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر

شهرام زرگر: نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد

شهرام زرگر، داور بخش نمایشنامه‌نویسی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با بیان اینکه نمایشنامه نباید صرفا ثبت روزمرگی باشد، پرداخت درست شخصیت‌، دیالوگ‌نویسی مناسب و جذابیت را از معیارهای یک نمایشنامه‌ خوب دانست.

|

مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است
مونا فرجاد کارگردان «اتاقی در هتل»:

کمدی سایمون در زندگی شخصیت‌هایش جاری است

مونا فرجاد، بازیگر و کارگردان «اتاقی در هتل» با اشاره به اینکه کمدی آثار سایمون در زندگی شخصیت‌های او جاری است، می‌گوید تمرکز خود را روی طبیعی بودن نقش‌‎ها فارغ از اغراق در بار کمدی آن‌ها گذاشته است.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران