در حال بارگذاری ...
با استقبال مخاطبان

«عاشقانه‌های خیابان» به اجرای ویژه رسید

استقبال گسترده مخاطبان از نمایش «عاشقانه‌های خیابان» سبب شد اجرای ویژه‌ای برای این نمایش در نظر گرفته شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی نمایش «عاشقانه‌های خیابان»، نظر به استقبال بسیار گسترده مخاطبان از نمایش «عاشقانه‌های خیابان» و پر شدن ظرفیت فروش روزهای عادی، گروه اجرایی نمایش برای روز شنبه؛ 15 تیرماه ساعت 21:15 اجرای ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بلیت‌فروشی این روز در سایت تیوال آغاز شده است.
همچنین با توجه به درخواست‌ها از طرف گروه‌های دانشجویی و نظر به حمایت از این دانشجویان گرامی، گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های خیابان» برای بلیت‌های نمایش 25 درصد تخفیف برای دانشجویان محترم در نظر گرفته است.
دانشجویان می‌توانند یا با همراه داشتن کارت دانشجویی به‌صورت حضوری به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند و یا با درج tiwallstudent از طریق سایت تیوال نسبت به تهیه بلیت با تخفیف دانشجویی اقدام کنند.
لازم به ذکر است لوریس چکناواریان، اسماعیل خلج، محمدجواد حق شناس، نرگس آبیار، نادر مشایخی، مائده طهماسبی، بهروز بقایی، رضا فیاضی، بهاره کیان افشار، آرمان درویش، محمدهادی کریمی، یارتا یاران، رضا ایران‌منش، کیهان ملکی، فروغ قجابگلو و .... از جمله چهره‌های فرهنگ و هنر بودند که در هفته نخست، به تماشای «عاشقانه‌های خیابان» نشستند.
نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل آبادی هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت 21:15 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.
نمایشنامه این اثر را محمد چرمشیر و بهمن عباس‌پور نوشته‌اند و رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
رضا یزدانی در «عاشقانه‌های خیابان» علاوه بر بازیگری، دو قطعه را به‌صورت زنده و به‌همراه گروه موسیقی خود اجرا می‌کند که ترانه‌های این دو قطعه را مهدی ایوبی و عبدالله روا سروده‌اند. علیرضا مهدی زاده؛ نوازنده ساکسیفون، میلاد عدل؛ نوازنده گیتار الکتریک، آرش زمانیان؛  نوازنده گیتار باس و محمد خرمی نژاد؛ نوازنده درامز، گروه نوازندگانی هستند که یزدانی را در این اجرا همراهی می‌کنند.
همچنین هانیه آبله‌کوبها، شیما افتخاری، پردیس پیراهش، تارا رفیعی پور، مریم عبداللهی و مهسا فتوت، گروه بازیگران مواجهه نمایش هستند و شکلی دیگر از روایت را به نمایش بخشیده‌اند.
علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند بلیت‌های روزهای باقیمانده نمایش «عاشقانه‌های خیابان» را از تیوال تهیه کنند.

ابراهیم حقیقی؛ گرافیست نامدار، مدیر هنری و طراح گرافیک این نمایش است و مرتضی پورصمدی؛ مدیر تصویربرداری، مهدی گودرزی؛ مسئول ویدئوهای تبلیغاتی، آرتا تاری؛ کارگردان تیزر و انیمیشن، مرتضی شمس؛ صدابردار، گروه سازندگان تیزر و جلوه‌های هنری را برعهده دارند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به آرتین امینی پویا و میلاد شکیبا؛ به‌عنوان تهیه‌کننده، هانیه جوادی منش؛ دستیار کارگردان، شقایق رحیمی راد؛مشاور کارگردان، صادق داوری فر؛ طراحی صدا و ترکیب صدا،  امیر پارسائیان مهر؛ مدیر ارتباطات و روابط عمومی،  مینا صفار، احمدرضا حجارزاده و مژده دهقانی؛ همکاران بخش رسانه،  رضا صبور و گروه «TheaterMarket»، مسئولان بخش تبلیغات مجازی،  کیمیا آژیراک؛ مدیر صحنه، بهار نصرآبادی، امیرمحمد صابری، فاطمه گیل آبادی و کردیا کامکاری؛ دستیاران صحنه، یاس سنجری؛ منشی صحنه، مریم قهرمانی زاده؛ عکاس، محمد خسروی؛ مدیر تولید و آرزو آزادپور؛ مدیر بین الملل اشاره کرد.




نظرات کاربران