در حال بارگذاری ...
توضیح رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی :

توقف اجرای «عاشقانه‌های خیابان» نتیجه تخطی از نسخه بازبینی است

رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی، دلیل توقف بلیت فروشی «عاشقانه‌های خیابان» را تخطی از نسخه بازبینی شده اعلام و تاکید کرد اجرای این نمایش منوط به انجام اصلاحات است.

به گزارش ایران تئاتر  به نقل از خبرآنلاین در پی متوقف شدن فعالیت سایت فروش بلیت نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و بهمن عباس‌پور و طراحی و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، سیدوحید فخرموسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره ‌کل هنرهای نمایشی دلیل این اتفاق را تخطی از نسخه بازبینی شده اعلام و تاکید کرد اجرای این نمایش منوط به انجام اصلاحات است. 

سیدوحید فخر موسوی، رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌ کل هنرهای نمایشی، اعلام کرد اگر اصلاحات مورد نظر در «عاشقانه‌های خیابان» انجام شود، این نمایش، دوباره اجرایش را از سر می‌گیرد.

  موسوی با اشاره به ماهیت شورایی و تعاملی اجرای نمایش تازه شهرام گیل‌آبادی، گفت: «کارشناسان ما با حضور در اجرای چند شبِ «عاشقانه‌های خیابان»، یک سری مسائل را دیدند که با نسخه شاهد و مجوزدار همخوانی نداشت. ما بعد از هر بازبینی، مواردی را به گروه اعلام کردیم که رفع مشکل نشد و در نهایت، جمع آن‌ها، باعث توقف اجرا به طور موقت شد.» او با بیان این‌ که «عاشقانه‌های خیابان» قطعا امشب (دوشنبه ۱۷ تیر) روی صحنه نخواهد رفت، تاکید کرد: «هر وقت اصلاحات مورد نظر انجام و به ما اعلام شود، کارشناسان اداره‌ کل هنرهای نمایشی، کار را بازبینی و مجوز ادامه اجرا را صادر می‌کنند.»




مطالب مرتبط

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح کردند

اهمیت دادن به اجراهای خیابانی در جشنواره منطقه‌ای، قطعا نویدبخش است
داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح کردند

اهمیت دادن به اجراهای خیابانی در جشنواره منطقه‌ای، قطعا نویدبخش است

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز می‌گویند اهمیتی که امسال به اجراهای خیابانی در جشنواره‌های منطقه‌ای داده شده، قطعا نویدبخش گروه‌های هنری خواهد بود.

|

نظرات کاربران