در حال بارگذاری ...
طی چهار ماه نخست سال اتفاق افتاد

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از 50 هزار مخاطب

با اتمام اجراهای خرداد و تیر تماشاخانه ایرانشهر این مجموعه تئاتری از ابتدا سال جاری وطی چهار ماه میزبان ۵۰ هزار مخاطب شده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی با 5 هزار و 85 مخاطب و «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی با 4 هزار 814 مخاطب (18 اجرا) به اجراهای عمومی خود با مجموع 9899 مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های «نفرین قحطی‌زدگان» و «عاشقانه‌های خیابان» که از 27 خردادماه در ساعت‌های 19 و 21:15 اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به ترتیب در تاریخ 16 و 27 تیرماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی در 31 اجرای خودپذیرای 5 هزار و 85 مخاطب شد که از این تعداد 465 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «نفرین قحطی‌زدگان» طی 31 اجرا مبلغ 200 میلیون و 128 هزار تومان بوده است.
نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی نیز در ۱۸ اجرای خودپذیرای 4 هزار و 814 مخاطب شد که از این تعداد360 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «عاشقانه‌های خیابان» طی ۱۸ اجرا مبلغ 188 میلیون و 651 هزار تومان بوده است.
نمایش‌های «مادر» به کارگردانی علی احمدی و «دروغ» به کارگردانی آریان رضایی طی 25 اجرای گذشته و بدون احتساب اجراهای باقی‌مانده که در پایان اجرای عمومی منتشر خواهد شد  تا تاریخ انتشار آمار با استقبال بیش از 10 هزار مخاطب روبه‌رو شدند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

نظرات کاربران