در حال بارگذاری ...
حمید نیلی در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر عربی:

این جشنواره بهترین بستر برای بیان آداب و رسوم قوم عرب است

آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی استان خوزستان با حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسئولین استانی و محلی و هنرمندان گروه های شرکت کننده در جشنواره روز پنج شنبه ۲۷ تیرماه ۹۸ در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش ایران  تئاتر از خوزستان، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی استان خوزستان در شهرستان دشت آزادگان گفت: تئاتر هنر بیان آداب و رسوم است و جشنواره تئاتر عربی بهترین بستر برای بیان آداب و رسوم قوم عرب در جهان اسلام است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با توجه به برگزاری جشنواره های تئاتر در استان خوزستان گفت: از آقای دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که همواره در کنار انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، هنرمندان تئاتر و برگزار کننده و حامی جشنواره های تئاتر در استان خوزستان هستند کمال تشکر را دارم و امیدوارم این تعامل موجود همواره در استان خوزستان جاری باشد.

حمید نیلی در پایان گفت: جشنواره تئاتر عربی استان خوزستان بستر مناسبی برای تعامل هنرمندان تئاتر در جهان اسلام است و امیدوارم در دوره های بعدی با برنامه ریزی گسترده تر شاهد حضور گروه های نمایشی بیشتری از کشورهای مختلف عرب زبان دنیا در این جشنواره تئاتر باشیم.

شانزدهمین جشنواره تئاتر عربی استان خوزستان روز پنج شنبه 27 تیرماه 98 پس از سه روز رقابت گروه های نمایشی در شهرستان دشت آزادگان با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران