در حال بارگذاری ...
در حمایت از سیل‌زدگان استان لرستان

رپرتوار نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود

رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی به کارگردانی روح‌الله جعفری در حمایت از مردم سیل‌زده شهر «معمولان» استان لرستان با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند برگزار می‌شود.

به  گزارش دریافتی ایران تئاتر رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر «معمولان» استان لرستان به کارگردانی روح‌الله جعفری از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۹ شهریور در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.
در این رپرتوار ۱۰ نمایشنامه از نمایشنامه‌نویسان مطرح ایران با مشارکت بیش از ۱۰۰ هنرمند خوانده می‌شود و تمام عواید مادی و فروش بلیت آن به مردم سیل‌زده شهر «معمولان» استان لرستان اختصاص می‌یابد.
در طی ۱۰ روز به ترتیب ۱۰ نمایشنامه «تاج ماه» از فریده فرجام، «بلبل سرگشته» علی نصیریان، «چوب به دست‌های ورزیل» غلامحسین ساعدی، «قصه طلسم حریر و ماهی‌گیر» علی حاتمی، «سگی در خرمن‌جا» نصرت‌الله نویدی، «حالت چطوره مش‌رحیم؟» و «گلدونه‌خانوم» اسماعیل خلج، «گمشدگان» بهرام بیضایی، «آسیدکاظم» محمود استادمحمد، «شاپرک خانوم» بیژن مفید و «لبخند باشکوه آقای گیل» اکبر رادی خوانده می‌شود.
رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر «معمولان» استان لرستان به کارگردانی روح‌الله جعفری و با مشارکت بیش از صد هنرمند از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۹ شهریور در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود و تمامی عواید مادی این برنامه به عزیزان خسران دیده تعلق خواهد گرفت.

 




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران