در حال بارگذاری ...
در شب افتتاح نمایش در تماشاخانه ایران‌تماشا

لیلا حاتمی به تماشای اقتباس تئاتری حسن کچل می‌نشیند

لیلا حاتمی بازیگر شناخته شده سینما چهارشنبه ۹ مرداد به تماشای اقتباسی از اثر جاودان علی حاتمی می نشیند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «حسن کچل» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امید اسدی در حالی اجراهای خود را از چهارشنبه 9 مرداد آغاز می کند که لیلا حاتمی به عنوان میهمان ویژۀ اجرای نخست این اثر به تماشای اقتباس تئاتری ساختۀ پدرش زنده یاد علی حاتمی می نشیند. همچنین وحید رهبانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز دیگر میهمان این نمایش در شب افتتاحیه خواهد بود.

این نمایش موزیکال اقتباسی وفادارانه از نسخه سینمایی «حسن کچل» و ادای دینی به این اثر جاودان زنده یاد علی حاتمی است. حسن کچل قصه ای از گنجینه ادبیات فولکلور ایران است که  نسل‌ها به صورت سینه به سینه نقل شده و علی حاتمی با به نظم درآوردن این قصه و درهم آمیزی موسیقی، حرکات موزون و درام فیلمی را تولید می‌کند که در زمان خود یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمایی بوده است.  

گفتنی است؛ رضا رویگری بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر نیز که آخرین بار تابستان سال ۸۸ با نمایش «مرغ مینا» به کارگردانی تاجبخش فناییان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود در نمایش حسن کچل به نقش آفرینی پرداخته است. علی فتحعلی، امید اسدی، عباس بهمنش، بیتا بزم آور، داوود اسدالهی، تارا کریمی، آوا اصیلیان، زهرا فلاح، علی حیدری، محمد حسن مسعودی، علی اصغر ایزی، بابک اکبری و متین محجوب از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

پیش فروش بلیط های نمایش حسن کچل که از 9 مرداد تا 9 شهریور همه روزه ساعت 21 در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه خواهد بود، آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند  برای خرید اینترنتی بلیط‌های این نمایش به تیوال و ایران نمایش مراجعه کنند.

 

 




نظرات کاربران