در حال بارگذاری ...
با حضور حمید نیلی

دفتر دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان افتتاح شد

دفتر دبیر خانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با حضور حمید نیلی ، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور افتتاح شد.

  به گزارش تئاتر زنجان،  دفتر دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با حضور حمید نیلی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور،حسین نجفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ، حمیدرضا قزلباش عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و محمد ولی فروتن بازیگر و  کارگردان و  جمعی از هنرمندان و هنرجویان تئاتر زنجان  در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان افتتاح شد.

در این سفر حمید  نیلی، محمدرضا الوند، مسئول هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی و جواد مستخدمی خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران، در حاشیه حضور در آیین افتتاح دبیرخانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان دیدار و تبادل نظر کردند.  

در ادامه نیز جلساتی  با  حضور  تعدادی از هنرمندان فعال تئاتر زنجان  و سرپرست های گروه‌ های ثبت شده زنجانی برگزار شد ویکی از مسایل مطرح شده در این جلسه بودجه تئاتر و نحوه  تعلق دادن این بودجه به هنرمندان و گروه ها بود که مورد بررسی قرار گرفت.  

حمید نیلی در باره اهمیت ثبت گروه های نمایشی با حاضرین صحبت کرد و تاکید بر ثبت گروه های بیشتر واجد شرایط داشت .

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی  در ادامه  به اعضای فعال تئاتر  تاکید کرد که با همدلی و ایجاد شرایط درست از طرف هنرمندان تئاتر و درخواست مطالبات به شیوه درست میتوان این مشکلات را رفع کرد و بر تولید تئاتر از نظر کمی و کیفی تداوم بخشید.

محمدرضا الوند پیشنهاد داد تا مشکلات بصورت کتبی نوشته شده و مرکز ارسال شود تا در اسرع وقت به هین مشکلات رسیدگی شود.

همچنین در این سفر، حمید نیلی، محمدرضا الوند و جواد مستخدمی با حضور در محل احداث پروژه نیمه کاره سالن اختصاصی تئاتر در زنجان ازاین محل بازدید کردند و پیشنهاداتی جهت جذب بودجه برای راه اندازی و ادامه ساخت و تکمیل این پروژه به هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ارائه دادند و تاکید کردند که این پروره به عنوان سخت افزاری مهم در زمینه تولید نمایش و جذب مخاطب میتواند تاثیر بسزایی در رشد تئاتر داشته باشد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفتنی ست سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ۲۰الی۲۳آبان ماه۹۸در زنجان با دبیری حسین نجفی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران