در حال بارگذاری ...
استندآپ کمدی؛ پیوستی جذاب بر مراسم تقدیر از خبرنگاران و کارکنان ایران تئاتر

سیر بنگاه های خبرپراکنی از دورهمی های زنان در کوچه ها تا سرقت از سایت ایران تئاتر 

در حاشیه مراسم تقدیر شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، از خبرنگاران سایت ایران تئاتر به مناسبت روز خبرنگار، سالار میرکریمی و مجید چیت ساز به اجرای استند آپ کمدی پرداختند.

سالار میرکریمی از هنرمندان خوب استندآپ کمدی که  برنامه هایش در مسابقه عصر جدید شیکه 3 سیما با استقبال عمومی روبرو شد، در روز خبرنگار با حضور در سایت ایران تئاتر  به اجرای برنامه ای مفرح  پرداخت.
در این استندآپ کمدی که سالار میرکریمی به همراه مجید چیت ساز با عنوان " دنیای شیرین خبر" به اجرا درآوردند تعریف خبر از منظر عامه در جامعه با روایتی کمیک مطرح شد.
قدرت انتشار خبرهای فامیلی ، دورهمی های زنان همسایه، اخبار کذب منتشر شده در برخی رسانه ها و حتی خبر سرقت از سایت خبری ایران تئاتر از موضوعاتی بود که میرکریمی سعی کرد به منظور جذاب نمودن استندآپ کمدی خود بدان ها توجه کند.
این برنامه هدیه روز خبرنگار دفتر تحقیق، پژوهش و تولید استندآپ کمدی با مدیریت امیرکربلایی زاده به خبرنگاران سایت ایران تئاتر بود .

شایان ذکر است شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران، محمدرضا الوند مدیر امور استان‌ها ، محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و میلاد نیک آبادی مدیر دفتر تئاتر دانشگاهی با حضور در سایت ایران تئاتر، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و کارکنان این رسانه،  از آنها تقدیر کرد.

 




مطالب مرتبط

پیش‌بینی استقبال افزون بر 10 برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی

پیش‌بینی استقبال افزون بر 10 برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به گستردگی زمان اجرای عمومی آثار این دوره از جشنواره در شهرهای مختلف گفت: قطعا امسال شاهد افزایش مخاطب بیش از ده برابری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.

|

نظرات کاربران