در حال بارگذاری ...

میزبانی مرکز تئاتر کانون از سه نمایش ویژه کودک و نوجوان

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این روزها میزبان سه نمایش ویژه گروه سنی کودک ونوجوان است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» به کارگردانی ناصر آویژه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن بوستان این مرکز اجرا می‌شود.

هم‌چنین نمایش «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علی‌رضا ناصحی و «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش نیز هر روز به ترتیب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۰:۳۰ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون برای کودکان بالای ۶ سال به روی صحنه می‌رود.

این نمایش‌ها هر روز به جز شنبه‌ها صبح‌ها نیز برای مهدهای کودک و مدارس با هماهنگی قبلی اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت نمایش‌های مرکز تئاتر کانون به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  مراجعه کنند و یا برای آگاهی بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاک لاله تهران واقع شده است.




مطالب مرتبط

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

«شهر طلا» در جم سنتر دیدنی می‌شود

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «شهر طلا» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر جم سنتر تا ۲۷ اسفند روی صحنه می‌رود. «شهر طلا» بر ...

|

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر:

تولیدات جدید و حضور پیشکسوتان در اولویت تالار هنر هستند
ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر:

تولیدات جدید و حضور پیشکسوتان در اولویت تالار هنر هستند

ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر می‌گوید اجراهای نمایشی که تولید جدید باشند و هنرمندان پیشکسوتی که سال‌ها در این عرصه کارکرده‌اند و سابقه کارگردانی بسیاری دارند، قطعاً در اولویت‌ اجرایی تالار هنر هستند.

|

نظرات کاربران