در حال بارگذاری ...
در پوردونه ایتالیا برگزار می‌شود

فراخوان حضور در دوره استادی بین‌المللی کمدیا دل آرته

فراخوان بیست و سومین دوره‌های آموزشی کمدیا دل آرته منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، بیست و سومین دوره بین المللی استادی با رویکرد فرم جدید کمدیا دل آرته در شهر پوردونه ایتالیا برگزار می شود.

این دوره آموزشی از 1 تا 22 سپتامبر 2019 (10 تا 31 شهریور) در پوردونه ایتالیا برگزار می شود و ظرفیت پذیرش شرکت کنندگان 14 نفر اعلام شده است.

این دوره در ژانرهای مختلف شامل دراماتورژی ماسک، تکنیک ساخت کلمه-حرکت، بدیهه گویی و ترکیب صحنه برگزار می شود.

این دوره آموزشی مبتنی بر برداشت های هنری و معاصر از شکل های بدن است و کیفیت های رابطه با جهان و زندگی را از طریق شناخت ملودی ها ، متن ها ، رقص ها ، ریتم ها ، الگوهای تصویری ، عکاسی و جلوه های معماری دنبال می کند.

فروچیو مریسی استاد اول و کارگردان این دوره آموزشی است که مباحث دراماتورژی، تکنیک های حرکتی ، بداهه نوازی و کمپوزیسیون مهارت ها را در این دوره آموزش خواهد داد. همچنین لوسیا زاگت ، فلیکس مانیز، جولیا کلوسی و کلودیا زامبونی آیتم های دیگر این دوره آموزشی همچون رقص و آکروبات را تدریس خواهند کرد.

علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند درخواست های خود  را از طریق پست الکترونیکی lab@hellequin.it  به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن های 3409330447 و 0434311042 برای کسب اطلاعات فوری پاسخگوی متقاضیان به حضور در این رویداد خواهد بود.  

 




مطالب مرتبط

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی در دهه کرامت 1403 منتشر شد.

|

نظرات کاربران