در حال بارگذاری ...
هنرجویان مرکز تئاتر توانش به صحنه می برند

نمایش هایی با شعار « از تئاتر یاد گرفتم » در شرق تهرن

سومین دوره اجراهای هنرجویان مرکز تئاتر توانش با شعار « از تئاتر یاد گرفتم » از هفته آخر مرداد ماه به مدت دو هفته از۲۴ مرداد لغایت ۸ شهریور، هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با سه اجرای متوالی شروع خواهد شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر توانش ، بازیگران هر سه نمایش، کودکان و نوجوانان 9 تا 17 سال هستند که پس از گذراندن یکسال دوره های بازیگری در این مرکز، برای نخستین بار، اجرایی حرفه‌ای خواهند داشت.
نمایش‌هایی که در طی پانزده شب متوالی اجرا خواهند شد، نمایش «او گدا نبود» به نویسندگی حسن دولت آبادی و به کارگردانی نرگس اصغری، نمایش «هر دوستی دوست نمیشه» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی لاله مالمیر و پرفورمنس «در اعماق» به نویسندگی و کارگردانی داوود زارع می‌باشد. هرشب، این سه نمایش به صورت متوالی به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش‌ها، به موضوعاتی همچون تکدی‌گری، دوست و دوست‌یابی و صدمات انسانی وارد شده به دریاها و آبزیان می‌پردازد.
داوود زارع، مدیر مرکز تئاتر توانش می‌گوید: «هدف از این اجراها آشنایی بیشتر این بازیگران جوان با فرآیند تولید و اجرای یک اثر حرفه ای است. هنرجویان در طی 15 شب اجرا تئاترآداب پشت صحنه، ارتباط بهتر با مخاطب، رفتار حرفه ای و ... را به خوبی می آموزند.»
علاقه مندان برای دیدن این سه نمایش که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد؛ می توانند با مراجعه به سایت tik8 و یا ایران‌نمایش نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند .
مرکز تئاتر توانش در تهرانپارس رسالت شرق  بین رشید و باقری روبروی بانک پارسیان واقع است.




نظرات کاربران