در حال بارگذاری ...

اکبر زنجاپور در «هتل بازنشستگان» رادیو نمایش

ماجراهای هیجان انگیز یک هتل در قالب سریال نمایشی رادیویی «هتل بازنشستگان» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، این سریال رادیویی داستان سه مسافر علاقمند به هیجان و مسافرت است که از طریق اینترنت هتلی پیدا می کنند که علیرغم ارزان بودنش، شرایط ویژه جالبی دارد و نامش «هتل بازنشستگان» است. آنها در جریان سفرشان با اتوبوسی به طور اتفاقی با سایر مسافران این هتل آشنا می شوند ودر این بین اتفاقاتی می افتد که شنیدنی است.

قربان نجفی، محمد شریفی مقدم، شهیندخت نجف زاده، محمد آقا محمدی، رضا عمرانی، حمیدرضا هدایتی، سلمان خطی، نگین خواجه نصیر، عباس توفیقی، شیما جان قربان، سعیده فرضی، افسانه محمدی، مونا صفی، علی میلانی، بیتا خارستانی، مجتبی طباطبایی، محمد یگانه و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در سریال رادیویی «هتل بازنشستگان» به ایفای نقش پرداخته اند.
 این سریال رادیویی به تهیه کنندگی اشرف اسادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روزشنبه  26 مرداد ماه  ساعت 13:30 از رادیو نمایش
پخش می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران