در حال بارگذاری ...
برنامه دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

اجرای 31 نمایش ایرانی و بین‌الملل در ایستگاه دوم

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان روز یکشنبه سوم شهریورماه میزبان ۳۱ اجرای نمایشی است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، روز یکشنبه سوم شهریورماه 7 نمایش خارجی در بخش بین‌الملل اجرا دارند.
بر این اساس نمایش "رژه نمایش" از کشور اکراین، "دلقک" از برزیل،"کات زمیر 9" کار مشترک ایران و عراق،"مایم تئاتر" از ارمنستان، "رویا" کار مشترک عمان، عراق و اقلیم کردستان،"سولکس" از ایتالیا و "درها" از روسیه اجرا دارند.
در این روز "رژه نمایش" به کارگردانی الکساندر لیاخوف دو اجرا در ساعت‌های 16 و سی دقیقه و 19 و سی دقیقه در پارک شانو دارد.
"دلقک" به کارگردانی واکتر دانرا سابرینو ساعت 18 در پارک ملت اجرا می‌شود.
"کات زمیر 9" به کارگردانی مشترک مختار محمدی و آسو اکرم احمد ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه در پارک ملت اجرا می‌شود.
در این روز پارک شانو راس ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه میزبان نمایش"مایم تئاتر" به کارگردانی هایک اسراللیان است.
"رویا" به کارگردانی نژاد نجم مجید عنوان نمایشی است که ساعت 19 و سی دقیقه در کانی دینار به اجرا در می‌آید.
در همین مکان نمایش "سولکس" کار جردی بلترامو ساعت 20 و پانزده دقیقه اجرا می‌شود.
"درها" کار یوژنی شکاووف آخرین اجرای خارجی روز یکشنبه است که ساعت 21 و چهل و پنج دقیقه در پارک شانو اجرا دارد.
17 نمایش از سراسر کشور میهمان دومین روز جشنواره
در همین روز گروه‌هایی از شهرهای بروجرد، سنندج، لاهیجان، مریوان، تهران، آستانه اشرفیه، ایلام، گنبد کاووس، زاهدان، تربت جام، هرمزگان، تبریز، اصفهان، تفرش، دامغان، بروجن و آبادان در جشنواره آثار خود را به نمایش درمی‌آورند.
"شکست غول بیکاری" به کارگردانی شیرین شاهوردی از بروجرد اولین اجرای دومین روز جشنواره است که ساعت 16 و سی دقیقه در دریاچه زریبار اجرا دارد.
"بریدگی" به کارگردانی نیما ایمان‌زاده از سنندج در خورشید زریبار، "شال برون" به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان در ده ره تفی، "میر نوروزی" به کارگردانی نامق خدایار از مریوان در پارک ملت به طور همزمان راس ساعت 16 و سی دقیقه اجرا می‌شوند.
ساعت 17 و 15 دقیقه، سه نمایش "محورهای مورد تایید فراخوان" به کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه در دریاچه زریبار، "bell214" به کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام در پارک ملت و "روزن" کار مشترک رها سلیمانی و سعید اسد سنکابی از تهران در نگارخانه اجرا می‌شوند.
چهار نمایش "کلدی می‌خواند" کار سید علی فخر حسینی از گنبد کاووس در دریاچه زریبار، "ایستگاه" به کارگردانی آلبرت بیگجانی از تهران در پارک شانو، "گل پری" کار سعید بادینی از زاهدان در شهرک هجرت، "حنانی" به کارگردانی مشترک نسرین اسماعیلی و محمد بهاگیر از تربت جام در به رده ره شه در ساعت 18 اجرا می‌شوند.
ساعت 18 و چهل و پنج دقیقه نیز نمایش‌های "باسنک" کار مرضیه آزادی خالص از هرمزگان در دریاچه زریبار، "دست ... کاری" کار مهدی ضییان پور از تهران در کانی دینار، "مبارز" (زینب پاشا) کار مهدی صالح‌‌یار از تبریز در پنکیجه اجرا دارند.
برنامه اجراهای این روز در ساعت 19 و سی دقیقه با اجرای نمایش‌های "آلوده نکنیم" به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان در دریاچه زریبار، "بی پیش بی اجاره" کار میثم سرابادانی از تفرش در شهرک هجرت، "کتاب قدیمی پدربزرگ" به کارگردانی نرگس خاک‌کار از تهران در پنکیجه، "بریدگی" کار نیما ایمان‌زاده از سنندج در پارک ملت، ادامه پیدا می‌کند.
ساعت 20 و پانزده دقیقه نمایش "اسفندیار هم آری" کار حسام خلیل‌نژاد ازدامغان در دریاچه زریبار، "این کجا و آن کجا" کار پژمان شاهوردی از بروجن در پارک شانو، "سانتی متر" کار سوران حسینی از مریوان در پارک ملت اجرا می‌شوند.
دو نمایش "یک وال برای خدا نامه نوشت" کار بهنام کاوه از آبادان و "بهار میاد" کار محمد برومند از تهران نیز در ساعت 21 و در دو مکان دریاچه زریبار و پارک شانو آخرین اجراهای ایرانی این روز هستند.




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

عضو هیئت انتخاب تئاتر خیابانی رضوی

کیفیت بالای آثار این دوره، انتخاب را دشوار کرده بود
عضو هیئت انتخاب تئاتر خیابانی رضوی

کیفیت بالای آثار این دوره، انتخاب را دشوار کرده بود

کریم خاوری، عضو هیئت انتخاب آثار بخش تئاتر خیابانی رضوی می‌گوید اجراهای این دوره از جشنواره سطح کیفی بالایی داشتند که همین مورد ارزیابی آثار را برای ما دشوار کرده بود.

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران