در حال بارگذاری ...
برای اجرا به دو زبان فارسی و انگلیسی؛

‏‎پوستر نمایش «گرگ ها» رونمایی شد

‏‎پوستر نمایش «گرگ ها» به طراحی حامد حکیمی به دو زبان فارسی وانگلیسى رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر ‏‎این نمایش به نویسندگی سارا دلپ، کارگردانی دانیال خجسته و دراماتورژی مهناز کیومرثی از چهار شهریور ماه در تالار حافظ به روی صحنه می رود.
‏‎سمانه نوراللهی، نیوشا نادری، ندا جبرئیلی، تینا پیرویسیان، مائده ایرجی راد، کاملیا حق‌وردیان، پگاه ابراهیمی، گل‌آرا مقدسی، کیمیا شهریه در این نمایش بازی می کنند.
‏‎در خلاصه ی این نمایش آمده است:
تیم دختران دبیرستانی فوتبال سالنی گرگ ها، خود را برای بازی های انتخابی دانشگاه به امید بورسیه شدن آماده می کنند؛ تا اینکه غریبه ای از راه می رسد و گرگ ها فصل را در شرایط پیچیده ای به پایان می برند.
‏‎سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
‏‎دستیار کارگردان: المیرا شمشیری، طراح صحنه: دانیال خجسته، حامد ستاری، طراح لباس: مریم نور‌محمدی، طراح صدا و موسیقی: فرشاد فزونی، طراح گریم: سامان مه آبادی، طراح نور: محمدرضا رحمتی، طراح حرکت: دانیال خجسته، کاملیا حق وردیان، طراح عروسک: ناهید ریحانی، گرافیک و ساخت تیزر: استودیو مشق، عکاس: کیارش مسیبی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی
‏‎روابط عمومی، رسانه و تبلیغات: گروه هنری پژواک.
‏‎این نمایش که روزهای یکشنبه و دوشنبه به زبان انگلیسی و باقی روزها به زبان فارسی اجرا می شود تا پایان شهریور ماه هر شب ساعت ۱۸ در تالار حافظ به روی صحنه می رود.
‏‎علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا بصورت تلفنی رزرو نمایند.




نظرات کاربران