در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر شهرزاد

«داستان خرس‌های پاندا» به هنرمندان حاضر در سالن تقدیم شد

پردیس تئاتر شهرزاد در حالی میزبان نمایش «داستان خرس‌های پاندا» به کارگردانی لیلا بوشهری شد که اولین اجرای این نمایش به هنرمندان حاضر تقدیم شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش «داستان خرس‌های پاندا»، این نمایش به نویسندگی ماتئی ویسنی یک و کارگردانی لیلا بوشهری روز پنجشنبه، سی و یکم مرداد، ساعت 22:00، در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت و مورد استقبال هنرمندان و تماشاگران قرار گرفت که در این بین می توان به حضور هنرمندانی همچون؛ همایون ارشادی، گیتی ساعتچی، فرزاد حسنی، رضا رفیع، حسین متولیان، نیلوفر لاری پور، روح الله برادری، مسعود رشیدی، السا فیروز آذر، نیلوفر امینی فر، علی برجی، مهراب زمانه، بهناز سلیمانی، میر نادر مظلومی، احسان سرکرده، آبا عابدین، سمیه قانعی، فریبا ترکاشوند، سعید شاکری، سام تحصیلداری و ... اشاره کرد و در پایان، اجرا به تمامی هنرمندان حاضر در سالن تقدیم شد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اتفاقی می افتد و مردی که نوازنده موسیقی است با فرشته مرگش روبرو می شود و وی از فرشته مرگش 9 روز فرصت می گیرد تا برخی کارهای ناتمام خود را انجام دهد.

گروه بازیگران این نمایش یک روزه، متشکل از؛ ایوب آقا خانی،  و لیلا برخورداری بودند و افشین سیاه پوش به عنوان خواننده در این نمایش ایفای نقش می‌کرد.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ مجری طرح و مدیر تولید : سامان پورسلیمانی، تهیه کننده: غزاله عبادتی،

دستیار کارگردان و برنامه ریز: مژگان حسینی، طراح پوستر: رضا صبور، نوازنده پیانو: رضا پورعلوی، نوازنده گیتار: ارسلان تربتی، نوازنده کاخن: افشین هنرور، عکاس: شروین ظهوری،

مدیر صحنه: علیرضا بوشهری، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان مهر، تبلیغات مجازی: تئاتر مارکت (TheaterMarket) اشاره کرد




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران